Fantastisch Bill
Vandaag een zware grote doos binnengekregen. Allemaal goed werkende horloges en sommige in originele verpakking. En sommige horloges creatiever ingepakt. Fijn dat er nu doosjes onderweg zijn. Dan komen de horloges beter tot hun recht.
Bedankt @Ralph1
Deel 1
Deze kwam vandaag binnen. Bedankt @Petteflet
Het is een stevige knoepert. Die gaat niet snel stuk. Flink zware kwaliteit.
Die gaat naar iemand met een stevige pols
En de echte shout-out voor @R0bert van wie ik het horloge in eerste instantie kosteloos kreeg. Maar nu krijgt hij vast een goede bestemming.
@DanielFJ deed wat gereedschap en accessoires weg. Pushpins enz. De pers hulpstukken zijn heel welkom. Er waren er al twee gesneuveld.
Super bedankt
Broeder @Otje vroeg me of ik iemand blij kon maken met een Seiko. Hij had zelfs de batterij vervangen bij plaatselijke juwelier.
Zo’n luxe horloge moet wel goed terecht komen
Nog steeds bedankt iedereen. Ook zo attent dat ik steeds geen verzendkosten hoef te betalen. Maar zeg het gerust als ik dat wel moet doen.
Dit horloge werd persoonlijk aan de deur bezorgd. @Otje woont blijkbaar ook in Spike-city
De postbode mevrouw en ik hebben maar een bakkie samen gedaan.
Bedankt @Rudoom
Veels te gek joh…
Ik ga ze maar gauw inpakken voordat ik speekselvloed krijg:rofl:
Iedereen nog bedankt.
5 pakketjes vandaag. Bestellingen uit verre oosten en van dichterbij
Dit is before:
After komt later op de avond😂
After:
Hier een klein deel van de eerste leveringen. Horloges voor kleintjes op school.
Zuster horloges. Ludieke en serieuze exemplaren
. Doosjes en suède mapjes om horloges in te stoppen.
Weer twee enveloppen binnen. Nu ook wat dameshorloges 'old school ’ lekker klein en subtiel. Die zijn lastig te vinden. Veel oudere dames houden niet van die moderne grote uurwerken.
Bedankt @fdpg1963 en @Rossi11
Vandaag 50 uiteenlopende horloges toegezegd bij de toermalijn in Rotterdam.
Ik begreep van een stagiere dat het ieder jaar moeilijker wordt om een kado te kunnen kopen voor de leerlingen op deze school. Het is een school met veel kids die uit een kansarme achtergrond komen.
Op de website van scholen zie je dat meestal niet terug
De school was nu aan het puzzelen hoeveel ruimte er was per leerling voor de Sint cadeaus. Je praat dan echt over een paar euro p.p.
Aangezien ze duidelijkheid nodig hebben voor hun budget en planning heb ik ze symbolisch van ieder horloge er 1 gegeven. Ik breng ze later in de week 50 horloges met doosjes. Ze kunnen dan zelf het beste inschatten wie,wat en waar en hoef ik lekker niets in te pakken.
Hartelijk dank namens deze school
@Piet82 Je hebt het veels te gek gemaakt joh!
De modemerk horloges zijn bij jongeren populair. MVT, FOSSIL enz
Schattig dat partner setje
Ook die Texas Instruments is nostalgie
Onwijs leuk!
Held !!!
Dat is tie!
Zoals ik ook al naar Bill heb gestuurd, zijn de meeste van deze horloges bij mij aan komen waaien. Er zijn er maar een paar bij die ik echt voor mezelf gekocht had. De Bobobird bijvoorbeeld . Het lag bij mij allemaal maar in een la of op mijn bureau te liggen en nu is iemand anders er misschien gelukkig mee.
De “fluwelen” doosjes heb ik na de oproep van Bill aangeschaft en me de vrijheid veroorloofd om ze gelijk maar te vullen.
Nogmaals, succes met je project Bill en als er nog meer horloges opduiken dan heb ik je adres.