Dank je @Teis91 . Gaan we een jong sportief iemand voor zoeken.
Echte Hulk, cool man
Moeten maar niet met disney en marvel praten😂
Nogmaals, iedereen bedankt voor jullie gulle gaven.
Ik ben niet in staat om iedereen te benoemen. Want dan zou ik mensen tekort doen. Sommige horloges zijn direct naar mij gestuurd vanaf iemand thuis, maar ook vanuit Azië komen er paketten binnen die mensen bij mij laten bezorgen.
Pas op bij het laatste, want bestellingen boven de 22 euro komen vaak samen met inklaringskosten die aardig kunnen oplopen heb ik gemerkt.
Hier de laatste oogst
Ik ben er wat laat bij zie ik, maar heb ook wat overgemaakt ![]()
Super
Wauw, echt gaaf om te zien hoeveel je hebt gekregen en er komen vast nog wel meer bij ! Kun je weer een hoop kindjes blij maken ![]()
Toppers hier op HF ![]()
![]()
![]()
Ik heb voor de kinderen nu genoeg horloges.
In alle eerlijkheid zou ik voor clienten op ‘de sociale werkplaats’ Onze mensen – Voorne-Putten Werkt https://share.google/8BJtQhk0rvoji1w90
Meer horloges nodig hebben. Dus dan praten we over casio achtige modellen. Maar dan ook volwassen vrouwen modellen. Ik zit nu aan 8 stuks voor bijvoorbeeld voor de sinterklaas bingo. Wat nog gaver zou zijn is als ik dit kan verhogen naar een hoger aantal. Misschien kunnen jullie nog iets verder graven in jullie voorraden of anderszins?
Jullie hebben al gigantisch bijgedragen. Dus NEE is ook een antwoord.
Ik denk dus aan zoiets!
Je weet het wel prima te brengen
, ik heb toch maar nog een extra gift overgemaakt. Zeg nou zelf, een bingo zonder prijzen is geen bingo.
Nogmaals bedankt voor jullie aandeel in dit alles. Ik ben de mazzelaar die de gezichten kan zien. De trots, verbazing en tranen die vloeien.
Aan het eind van het jaar zou ik iedereen dit gunnen. En ik bedoel aan mijn kant het mogen uitdelen en anderzijds het mogen ontvangen van iets extra’s wat persoonlijk is. Een 13de maand of een kerstpakket zijn leuke extraatjes vanuit je werk. Maar een verrassing die je niet verwacht maakt je dag.
Nav.het laatste oproep zijn er nog een paar stortingen gedaan. Mijn dank hiervoor. !
Werk aan de winkel! Gaan we even sorteren. Wat er mooi te maken valt en waar ik de bandjes van ga kanibaliseren. “Hoop dat dit Nederlands is”
Bedankt @Langelambal
De douane heeft zich overtuigd dat ik geen winkel ben😁
Dus daar gaan we. Geen unboxing maar een unbagging.
Deze zijn meer voor de volwassenen.
Maar de hulk, captain America, frozen, spiderman camouflage motief gaan vast ook gretig aftrek vinden.
Alles samen.
Zijn dit nu Casio hommages?
Klopt, Casio/Timex- achtigen
Nog een tikkie posten en ik weet zeker dat je meer krijgt ![]()