![]()
Sint in hoger sferen
Zag net een donatie binnenkomen. Super bedankt.
Dit doosje net in orde gemaakt. 10 horloges. Allemaal een nieuwe knoopcel en een stel nieuwe bandjes.
Voor de sint bingo bij een GGZ instelling
Shit, de staf valt steeds uit elkaar. Schroefdraad kapot, teflon tape geprobeerd, loctite…
Iemand nog een staf in de schuur. Nou ik neem wel ductape mee. Geef er wel een draai aan. Mogen de kindjes knutselen tijdens de cadeaus uitpakken.
Kreeg deze binnen van @Lleto .
Bol. Stond voor de deur.
Gaan gelijk mee in de zak naar een locatie in Barendrecht. 3 geschakelde woningen van stichting de Zuidwester
Vanavond met Pietje op bezoek bij 24 cliënten die 'mentally challenged’zijn.
De buit is weer binnen. Een zak vol tekeningen. Maar ook een paar serieuze kunstwerken die speciaal geverfd waren voor de Sint. Tevens ook een bewoner die zo blij was met zijn Casio, dat Piet perse een kunstwerk moest uitzoeken om in de hut aan boord op te hangen.
Dit zijn bewoners van 20-45 jaar. Sociaal emotioneel op peuter en kleuter niveau. Maar die wel in staat zijn om zoiets te maken.
Weer 3 woningen happy. Bedankt dat ik dit mag doen namens jullie allemaal
Nou @Jurk hier wat inspiratie😉
zo mooi kan ik het niet hoor! Heel speciaal!!! Je bent een goedzak Bill!
Goed bezig Sinterklaas!
Mooi verzameling horloges NOS binnengekregen van @Dutchspur. Soort tijdscapsule gaaf. We gaan ze even nakijken kan me voorstellen dat we wat batterijen moeten vervangen. Hopen dat er niets gelekt heeft. Is soms verbazend hoe lang dat goed kan gaan.
Die Ricoh die ik zelf heb gehouden, daar zat een batterij in maar gelukkig niet gelekt