Voor de liefhebbers, blijft leuk ![]()
https://www.horlogeforum.nl/t/na-the-final-journey-of-the-fellowship/394365?u=sat
Wat kan dit horloge met Bluetooth ?
Wel gaaf horloge hoor ![]()
Dank je!
Je kunt alles via de app instellen, zoals tijd, datum etc. ook reminders kun je er inzetten zoals iemands verjaardag, batterij percentage controleren en meer…
Dank voor het berichtje ![]()
![]()
Wat een stuk.
Ik heb al eens een topic over dit horloge gehad vanwege mijn haat liefde verhouding ermee. Ik heb het al heel lang in mijn collectie maar ik kon mijn draai er niet mee vinden. Ik heb het horloge jaren geleden gekocht in een lotje, een bijvangst zegmaar. Zelf vind ik goud normaal mooi als het subtiel is maar dat is met dit horloge niet het geval. Ik heb er verschillende leren banden op geprobeerd om het goud subtiel te houden maar een bracelet vind ik gewoonweg het fijnste dragen. Een goud (kleur) bracelet is natuurlijk helemaal niet subtiel meer en werd mij hier op het forum ook sterk afgeraden. Raad eens wat, uiteindelijk heb ik de stoute schoenen aangetrokken en (welliswaar bij oom ali) en een goudkleur bracelet besteld en eindelijk vind ik het horloge dat hebben wat het hoort te hebben voor mij. Niet subtiel en de kleur verschilt iets (dit lijkt op de foto erger trouwens als wanneer je het live ziet) maar eindelijk heb ik er mijn draai mee gevonden en ligt het niet meer weg te stoffen. Klassiek, vintage, goud en best fout maar toch de beste combi voor dit horloge (vind ik).
Ja ik vind het ook wel staan, vind het ook geen pooier uitstraling hebben, maar gewoon vintage.
Vooral door het wat ingetogen model.
Kan prrima wmb.
maar dat vind ik van elk gouden horloge