Goud toch weer in ?

Bij zo n Porsche ben je zelf de "kreukelzone " :rofl:
Doe mij maar een witte.

Omdat mensen zeggen dat ze dat niks voor mij vinden, vind ik het leuk om zo goud mogelijk te dragen.

9 likes

Lieve Han, jij sprak mij aan omdat ik een stalen sub onder een (casuaal) jasje droeg. Maar nu zie ik dat jij zonder al te veel gĂȘne nikes combineert met een vergelijkbaar jasje. Ik doe het niet vaak, maar ik heb zojuist een post van Hendrik van een hartje voorzien.

2 likes

Ik ben zelf wat minder fan van goud omdat ik meer van de toolwatches ben. Al moet ik zeggen dat een van mn favoriete horloges wel (deels) goudkleurig is

3 likes

Casual
Captain
Of
Industry
.

Jullie oudjes moeten beseffen dat de wereld aan het veranderen is. Verander mee of val buiten de boot.

1 like

U heeft al flink wat achterhoekse biertjes achter de kunstkiezen?
Dream on :rofl:

Ik ben al 40 jaar horloge liefhebber en voor mij is goud altijd goud geweest en altijd goed. Goud=Goed!:wink::+1:

:sunglasses:

22 likes

Ik denk dat ik dit het mooiste horloge van het forum vind. Echt fenomenaal!

3 likes

Dank je wel! Gaaf om te horen!:blush::+1:

1 like

Ik zou best seks met dat horloge willen hebben.

5 likes

Het bevalt goed
:joy::wink::sunglasses:

1 like

Enige gouden exemplaar in de box, denk niet dat er nog eentje bijkomt, maar deze gaat niet meer weg

2 likes

Fraai, zeer fraai maar met zo n compleet gouden band heb ik mijn twijfels. :nerd_face:

1 like

Achterhoek?

1 like

:joy:

1 like

Dank je, Hendrik.:+1: teveel goud voor jou met die band erbij? Kan natuurlijk; smaak blijft toch altijd iets persoonlijks. :slightly_smiling_face:

Even voor mijn beeldvorming: je bedoelt dus niet dat je seks zou willen waarbij je dit horloge om hebt? Je bedoelt echt

2 likes

Kom nog al eens in de U.S of A, en daar zie je dit veel vaker. Heel vreemd maar soms vind ik het geweldig, en soms ook totaal niet, is erg afhankelijk van drager van het horloge :nerd_face:

1 like

Tot uw dienst met goud en zwart (in elk geval de kleur).

1 like

Helemaal mee eens!:+1::slightly_smiling_face:

1 like