Gouden horloge

Gij het smaak, hehe!

2 likes

Dat is ook een lekkere!:yum:

:smile:

1 like

Zo, jij hebt een vriending met een mooiā€¦ karakter :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

kilootje bruin graag

Afgruwelijk

Okā€¦

Oh jij dacht dat ik 9 was? Nu snap ik ineens waarom jij de hele tijd berichten stuurtā€¦

5 likes

Op mn 32ste mn eerste echt gouden horloge blijf hem erg warderen maar vindt staal ook prachtig

1 like

was er al bang voorā€¦ :frowning:

1 like

We kunnen natuurlijk een potje maken en ieder wat geven, zodat we de arme man een klokkie kunnen geven. Gewoon een Seikootje 5 of zo.

1 like

Hier midden 20 en ik vind gouden horloges eigenlijk wel heel tof.
Hier een plaatje van mijn heerlijk foute dresser, zelfs nog op nato om de boel hier een beetje op te naaien. Goud, goud naja in ieder geval goudkleurig dan.

3 likes

Naar welk nummer kan ik een donatie overmaken? :grin:

Begonnen met een quartz op staal, maar op mā€™n 22e mijn eerde gouden vintage. Later vooral gouden exemplaren bijgekocht. Mijn omgeving reageert en reageerde er steeds goed op. Nu o.a. een vergulde vintage GlashĆ¼tte, 14k vintage Longines en een 18k gouden chronograaf. Op mijn gouden lijstje staat nog zoā€™n Connie met hondenpootjes.

Uw reacties gaan er wel op vooruit sinds lid bent van de A.A.
:joy:

Zal wel met mijn leeftijd te maken hebben maar goud kan ik steeds meer waarderen!
En een ā€œgoudenā€ Rus helemaal!

1 like

Nu nog een fatsoenlijke camera. :smirk_cat:

Ach Astonmartin u was waarsch. iets te snel?
Hier de link: Omega seamaster met een struisvogel band
Op die plaatjes staat ook nog een Christiaan van der Klauw, maar dat blijft wel onder ons?

groetsels

Er stond geen Omega van je te koop hier op het forum en een plaatje van een CvK kan ik natuurlijk ook van het net plukkenā€¦dat albumpie zegt natuurlijk helemaal niks.

Zucht, hoop dat u morgen uw Aston Martin terug kunt vindenā€¦