Als je er een tegenkomt dan kan je m blind kopen. 40x11mm, ideale maat. Kwaliteit is dik in orde.
En de zwarte saffier bezels hebben altijd lume.
Als je er een tegenkomt dan kan je m blind kopen. 40x11mm, ideale maat. Kwaliteit is dik in orde.
En de zwarte saffier bezels hebben altijd lume.
Hey, nog een leuk merk gevonden! Ocean Crawler.
Ze hebben fijne ontwerpen met leuke details. Sellita uurwerken. Iemand bekend mee?
Hee, die is ook gaaf.
Ik houd erg van oranje. En zwart oranje staat stoer!
Nog nooit van gehoord. Vind dat bij een duikhorloge de uren en minutenwijzers dik en breed moeten wezen voor een duidelijke afleesbaarheid onderwater. Dit is mijn persoonlijke mening…vind ze op de Ocean Crawler te klein…
Al gekeken na Crepas? Die heeft saffieren bezels met lume👌
Dank voor de suggestie van Crepas. Ook een merk dat ik nog niet eerder in handen heb gehad.
Overigens hebben ze bij Ocean Crawler ook varianten met brede hands:
Had deze nog niet gezien maar dat lijkt er idd meer op👍
Vet is deze!!
@RobinH dat is idd een hele mooie! Vind die megamatic ook heel gaaf! Staat er één op marktplaats, misschien is dat wat voor jou en in NL dus geen invoerskosten meer te betalen😉
Invoer heb je sowieso niet, want is EU
Dat scheelt weer😅
@RobinH De site ligt eruit, dus ik kan niet het materiaal van de bezel controleren maar als deze weer op voorraad is ga ik deze waarschijnlijk bestellen:
RLG Odyssea
Ah, weer online: https://www.rlgwatches.com/product-page/odyssea-diver-pastel-blue
Stop maar met zoeken
Lekker fris inderdaad! Ook een mooie zomerse optie.
En incoming!!
Ja die van mp.
Gefeliciteerd! De foto die je hebt geplaatst is met kleinere wijzers, die op MP staat is met grote wijzers. Veel plezier ermee
De set heeft beiden, inclusief blauwe wijzerplaat.
Ben benieuwd! Zie jou foto’s wel verschijnen
En al binnen!
Wat een klatser haha. Ik kan hem wel hebben vind ik, want de lug to lug is kort.
Hij heeft de zwarte plaat erin met deze wijzers. Origineel zou de blauwe plaat erin moeten bij deze wijzers. Ik zou dat ook wel willen wisselen. Maar zelf ga ik er niet in rommelen.
Toffe lume in de bezel!