Moet die Baume & Mercier hier nu voor worden afgeserveerd ?:S (
Nee hoor, is ook helemaal niet mijn bedoeling. Maar voor het budget dat genoemd wordt als verkoopprijs van de Baume & Mercier is zoveel moois te koop, dus ik probeer hem een beetje op weg te helpen. Nou jullie nogā¦:)-D
Wat de opmerkingen tov de Ball betreft, helemaal mee eens, was ook maar een voorbeeld. Mooiste model bij Ball is toch gewoon het instapmodel, de Fireman, ik heb deze ook gehad: helemaal top!
Eric
Nee, snap het ook wel.
Er circuleren 3 posten , maar er word twee keer gevraagd wat te vinden van die Baume & Mercier.
Ik vind het een mooi gedistingeerd horloge.
En niet zoān algemeen merk. Wat ik dan positief bedoel.
Point taken, nieuwelingenā¦:~
Ik vind de Baume & Mercier ook een mooi horloge, helemaal niets mis mee. Ik ben echter wel van mening dat er voor die prijs mooiere/betere/waardevastere horloges te koop zijn, daarom mijn reacties.
Maar als die Baume & Mercier dit jaar onder de kerstboom komt te liggen ben ik niet rouwig, hoor!
Eric
Ach ja, we ādonderenā allemaal weer over elkaar heen, en straks hoor je er niks meer van.:)o
Ach, gelukkig verandert er nietsā¦::o
Zeer waarschijnlijk niet nee.
@ nieuw horloge ; Koop gewoon een MeisterSinger.;)
kan ik op die sites ((Watchuseek, Timezone) ook nieuwe horloges kopen en zo ja kan ik die zien in een webshop of iets dergelijks??