Mooie AD met een uitgebreide collectie GS. Ik heb er een aantal jaar terug nog een paar stukken gekocht. Destijds had ik altijd dezelfde verkoper en was ik altijd heel hartelijk en goed geïnformeerd ontvangen. Ik ben inderdaad vorige week langsgeweest voor de slgb003 en ik ben ook goed ontvangen alleszins. Iedere verkoper heeft zijn eigen stijl denk ik.
Bij een paar andere AD’s in België heb ik een minder ervaring gehad met een service van horloges van andere merken, vandaar ga ik graag langs bij Tensen voor GS die ik graag wil passen voor ik ze koop. Maar elke belgische AD waar ik wat gekocht heb heeft toch wat een stijf kantje, dat hoort er wat bij denk ik. Mij stoort het alleszins niet.
Moet je niet doen. Die kastvorm leent zich niet voor straps. Dan moet je iets uit de SBGW serie pakken, desnoods uit de SBGX serie of zo, die doen het beter op leer of two piece.
Dan is een 40mm GS ook te groot. Ik stel een 37mm voor, zoals hierboven genoemd. Denk dan bijvoorbeeld aan dit soort kastvormen en -maten:
Ik heb de schurft aan verkopers die je de deur uit kijken. Maar ik heb ook een hekel aan te kleverige of pusherige verkopers. Niet wetende wat er gebeurde weet ik ook niet of je klacht gegrond is. De verkoper kan ook niet ruiken dat je haar tijd niet komt verdoen, uiteraard.
Ik houd er van als dingen gewoon op m’n mat ploffen, eerlijk gezegd. Ik betaal, iets arriveert. Dat mag ook in een winkel zonder teveel plichtplegingen. En die drank mogen ze ook houden. Ik doe mijn zaken meestal voor drinktijd, zeg maar.
Iemand de SLGW005 reissue al eens in het echt gezien ondertussen? Het blijft een bijzonder geslaagde release imho, de prijs van 10k is helaas wat minder