Gefeliciteerd met dit prachtig exemplaar
![]()
Die ziet er heerlijk uit Filip! ![]()
Ja, we hebben blijkbaar dezelfde humor. Dus we kunnen erom lachen.
Gefeliciteerd ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu ik nog ![]()
Wat grappig is, is dat ik nu terugkijk met de hoop op een bepaalde uitkomst en voor mij was de rangorde eigenlijk:
- SBGX265
- SBGX261
- SBGP005
- SBGX263
Deze rangorde is duidelijk niet bevestigd, maar zet me wel aan het denken. Moet ik nu afgaan op waar ik op hoopte of afgaan op jullie ervaring… ![]()
Eigenlijk ben ik op zoek naar een reden om niet voor de SBGX265 te gaan, lijkt het.
Ik denk dat ik het antwoord stiekem al weet.
Iemand suggesties waar ik er één met gerust hart kan bestellen? Dan kan ik eens gaan oriënteren en op de knop drukken zodra de speedy weg is. ![]()
Je kunt elke SBGX met een gerust hart bestellen. Ik heb er niet voor des Keizer’s baard een tweede bij besteld.
Het antwoord is dus eigenlijk twee.
Goed gespot
The Office (US & UK, ja écht beide komisch) geniaal bedacht!
Gaaf! ![]()
1 van de mooiste 9F modellen die ze tot nu toe uitgebracht hebben!
Grand Seiko heeft de SLGA027 aangekondigd.
Hij heeft een blauwe sunray-wijzerplaat en een 18-karaats witgouden 44GS-stijl kast met afmetingen van 40 x 12,1 x 47,4 mm.
Het horloge maakt gebruik van het 9RA2 Spring Drive-uurwerk.
Hmmm. Het is wel typisch Grand Seiko om dan net te ver te gaan met die bewerkte wijzerplaten. Too much of a good thing wat mij betreft.
Deze is inderdaad ![]()
Eens. Kleurstelling(en) zijn gaaf, maar inderdaad net too much allemaal.
Sowieso ook voor mijn portemonnee, dus dat scheelt weer ![]()
Mag Credor hier ook?
Credor has announced a pair of Goldfeather UTD models with cloisonné dials. The GBBY969 has a blue dial, and the GBBY971 has a purple dial. The dials are crafted by Owari based Ando Cloisonné using the “Basteille technique,” in which delicate patterns are engraved into a pure silver base and then multiple layers of glassy glaze are baked on top. The delicate gradation allows light to pass through softly, creating a sense of transparency and a lustrous sparkle. The platinum 950 case measures 43.2 x 8.3 x 37.4mm and houses a manual wound 6890 calibre. The GBBY971 is a limited edition of 10 units and the GBBY969 is a standard addition to the line up.