Grand Seiko Only X

Prachtig duo zo! Gefeliciteerd :smile:.

Of een mooie Pelagos @Tajko ?

2 likes

Daar zeg je wat :smiley: ! Mooi!

Mooi duo! Waar heb je de Tudor gescoord? :grin:

1 like

Bij een andere liefhebber. Nog op een mooie prijs uitgekomen met de originele nato. Full set her en der wat haarlijntjes maar ga m gebruiken waar ie voor bedoeld is toolwatch dus. Bij mijn Grand Seiko had ik dat totaal niet, die was ook nieuw.

Soort fluwelen handschoentje dat je elke dag aantrekt :rofl: waarbij de Tudor dan de werkhandschoen is voor de duidelijkheid.

2 likes

Hahah leuk man! Geniet ervan

1 like

Nice, de SBGA465 toch?

1 like

Jawel!
Goed gezien. :smile:

1 like

Mooi! Heb hem zelf ook op het oog, moet het horloge nog wel eens in 't echt bekijken. Z’n competitie is een Aqua Terra. :wink:

1 like

45 likes

Mooie foto! :sunglasses:

1 like

Gouden uur GS☀️

45 likes

37 likes

Geen idee of die hier ergens te bezichtigen is. Deze komt rechtstreeks uit Japan.
Maar ik kom af en toe in Utrecht. Als je interesse (en tijd) hebt, pak ik hem mee en kunnen we wel een GTG regelen.

Duikers zijn geen verplichte nummers. De pilots heb ik al afgezworen, ik merk dat ik mijn limited alpinist als enige field watch nog draag, en dat ik heel vaak naar dress of dressy sport horloges grijp. Ik heb nog wel een Marinemaster 200,de SJE099, maar in wezen? Tja.

1 like

Begrijp ik hier uit dat deze weg gaat?

Nee, voor het moment niet, ik antwoord gewoon op je vraag.

Hij eet geen brood, en het is een super cool horloge. Ik denk er wel over om de Serica weg te doen, en de Hanhart. Draag ze bijna nooit, en de Hanhart… Ik moet gewoon ophouden met het kopen van duikers en chronografen. Die zijn ook altijd wat dikkig… Dress watches en dressy sport horloges zijn gewoon superieur. Voor mijn smaak.

Dan houd ik 1 duiker over op zeventien horloges. Ooit waren het zes uit twaalf horloges. :wink:

5 likes

Dit is zo’n beauty!!!

1 like

Oke begrijpelijk Fate. De Longines die je laatst poste is ook echt een parel. Prachtig dat soort horloges.

1 like

Weg ermee dan! Het maakt wat budget vrij en je kan er dan weer wat anders mee doen :blush:

1 like

36 likes