Het staat nog niet vermeld op de Grand Seiko site maar Juwelier Vanhoutteghem (Gent) kondigde aan dat ze nu officiële dealer is van Grand Seiko!
Eindelijk een adres dichtbij! Bedankt voor de tip ![]()
Bedankt voor het delen man! Ze zijn wel duur, de meeste modellen zijn 500 euro duurder dan in een ander bepaalde AD in België waar ik de naam niet van zal noemen of het word weer verwijderd
.
Die volgen gewoon de catalogusprijzen. Ik zie dat de Omiwatari ondertussen alweer op 9000 zit, dus waarschijnlijk moet de andere AD zijn prijslijst nog een update geven?
Ah dat kan zijn, het viel me op
.
En nu staan ze gek genoeg weer op de website. Eerst stond er een tekst dat er geen GS meer wordt verkocht en nu lijkt alles weer terug.
Menu van GS was tijdje helemaal weg inderdaad. Apart.
Je baseerde je statement op de website? ![]()
Er gingen eerder geruchten maar ze zeiden juist dat ze nieuwe display units hadden ontvangen.
Wel altijd een fijne winkel.
Er stond op de website letterlijk een tekst dat ze ‘helaas geen GS meer verkopen’ waarbij je werd doorverwezen maar de andere merken die ze nog aanbieden. Toch niet zo’n gekke conclusie dan toch? ![]()
Er stond op de website letterlijk een tekst dat ze ‘helaas geen GS meer verkopen’ waarbij je werd doorverwezen maar de andere merken die ze nog aanbieden. Toch niet zo’n gekke conclusie dan toch?
Dan is het wel erg vreemd inderdaad
dan is de conclusie zeker niet gek!
Mooie uitvoering, uniek en anders
.
Mooie dial ![]()
Poehhhh die is mooi ![]()