Grand Seiko Only X

Zit me net af te vragen: is Van Baal in Nijmegen geen GS dealer meer? Ik informeerde naar de SBGA293 maar die konden ze blijkbaar niet bestellen. Terwijl hij nog wel op de GS website staat.

Daar is eerder over gesproken hier. Hij staat niet meer op de Japanse GS website, en ook andere bronnen suggereren dat de SBGA293 discontinued is. Ik denk dat het horloge binnenkort dus ook van de Europese GS website af gaat.

Weet je ook hoe het nu bij Van Willigen zit? Staat nog wel op website met indien voorradig de normale prijs.

Gek, want hier in België zijn er dergelijke juweliers als AD van GS bijgekomen. Maar wij hebben dan ook geen Schaap en Citroen of andere dergelijke winkelketens.

1 like

Nee, alles zal via een select aantal vestigingen van Schaap of de Seiko Boutique gaan hier in Nederland.

De rest is er inmiddels uit of nu bezig met wat er nog over is te dumpen.

1 like

Helaas heeft hij het afgelegd tegen mij KS

13 likes

27 likes

Ik hang nog even in de GS herst Shubun

35 likes

Prachtig! Maar waarom nu alweer in de verkoop?

Prachtig horloge, maar gaande weg merk ik dat mijn smaak wat verandert en ik met het flippervirus besmet begin te raken :grimacing:

1 like

Ja, ik snap het wel.

1 like

Het blijkt inderdaad een besmettelijk virus. Thnx @GMTplus1 :sweat_smile:

1 like

Trendsetter

1 like

36 likes

Dat is een best setje!

1 like

Gaaf.

1 like

Ja heerlijk. Automaat, springdrive en hi-beat. Mijn eerste GS was een Quartz, die heeft het veld moeten ruimen.

2 likes

HAQ is zo’n integraal onderdeel van de Grand Seiko product line-up dat ik je dringend adviseer het trio uit te breiden naar een kwartet door alsnog een HAQ toe te voegen :wink: :slightly_smiling_face:

3 likes

Met leeuwtjes

27 likes

Herfst 2 maal in 1 foto

24 likes