Grand Seiko Only XI

De GS liet een windje. :dash:

2 likes

Gebeurde bij mij 2 weken geleden ook. Kras op een schakel van de band. 3 dagen na aanschaf! :open_mouth:. Doet even zeer totdat je beseft dat het de eerste van de onvermijdelijke volgende krasjes is.

6 likes

Ja toch altijd weer even een momentje :sweat_smile:

Nee zit aan de andere kant op 1 van de schakels. Niks ergs, maar in onverbiddelijk licht zie je het.

Zo is het! Heb het gelukkig al veel vaker meegemaakt. Maar de eerste is toch altijd even pijnlijk haha

Zag het bij het posten ook, heb het nu net dichtgedraaid. Gelukkig niet wezen zwemmen vandaag :joy:

Dat moet het zijn! :rofl:

So very true :v:

4 likes

Bij mij in de eerste week. Het horloge waar ik voorzichtigst mee ben. Of denk te zijn. :laughing:

Mijn andere horloges zijn nog smetteloos.

2 likes

Goed weekend allemaal :ok_hand::sunny::tulip:

24 likes

Dat heeft bij een paar dagen langer geduurd. Ik had net een Seiko Astron, ik was er zoooooo blij mee :star_struck:. Vervolgens doe ik de duur van het slot met de sleutel, dit doe ik altijd met de rechterhand totdat ik mijn handen een keer vol had. En de deur opendeed met links… Je raadt het vast al… Sla met het opendoen met de Astron tegen de muur :dizzy_face::dizzy_face::dizzy_face:
Ik heb mijzelf daar buiten staan uitschelden met woorden die ik hier niet zal herhalen :sweat_smile:

Maar ja, wel de hele bezel naar de kloten :sob::sob::sob:

3 likes

Fijn weekend!

43 likes

Damn…die blijft toch wel erg mooi hoor! :star_struck::+1::wink:

2 likes

31 likes

Ik mis even tekst en uitleg? :grin:

Gaaf model! Is dit een nieuwe aankomende release? :face_with_monocle:

1 like

Start the music!

1 like

De Snowflake maar weer eens. :slight_smile: Het blijft een feestje.

37 likes

Staat inmiddels alweer de hele ochtend op hier…Miles at The Blackhawk. :ok_hand: Lekker beetje Ikea sleutelen. :upside_down_face:

2 likes

Heerlijk! :ok_hand:

1 like

26 likes

Nee dat was de overtreffende spachtel wijzerplaat :sweat_smile:

SLGA032 in rose goud is dit. 1 op chrono

3 likes

Oh wow, dat is wel even iets bijzonders. Even een andere categorie :crazy_face:

https://www.chrono24.nl/grandseiko/heritage-collection-slga032-9ra2-0al0--id42622803.htm?searchHash=52e246f4_KjmxXk&pos=1

3 likes

Zijn er meer mensen die uitkijken naar de nieuwe releases van GS over 2 weken? :raised_hands: Ik hoop op nieuwe varianten van de SBGH343 / 341.

Ik vind het model en alle specs helemaal super; 38mm, Ti, 62GS case, pcl. Niks meer aan doen! Alleen over de huidige twee kleuren twijfel ik :face_with_monocle: Ik vind het misschien nog iets te flets. Ik hoop op iets hardere kleuren.

23 likes

Trekt mij minder :grimacing: Maar dat is natuurlijk gewoon smaak.

Ik vind het donkere paars van de SLGB005 van @Nickjackelson wel knettermooi. Die dial in het SBGH343 jasje zou perfect zijn. En het blauw van die van @daffie vind ik ook schitterend.

4 likes

Werkelijk schitterend. Deze gaat er bij mij ook komen zodra ik me over die 37mm heen heb gezet

1 like