Grand Yeseiko ![]()
Toen ik daar een paar weken terug was hadden ze beide op voorraad @Petteflet
Hier is er eentje, ziet er op de foto fletser uit dan hij in werkelijkheid is;
Gefeliciteerd!!
En top keuze met dit model GS👌🏻
Tof, je bent hem toch nog even gaan opzoeken dus.
Was was jouw eerste indruk? Ook naast jouw SBGA439. Want die 343 staat dus hoog op mijn lijstje.
Vraag voor de ervaringsdeskundigen.
Zowel een 413 (Shunbun) als een 415 (winter) in de collectie hebben.
Teveel overlap met elkaar of juist een mooie aanvulling?
Vraag deze overweging voor een vriend ![]()
Met alle respect… maar er zijn zo onwijs veel mooie GS modellen, dat je toch niet perse exact hetzelfde model wil hebben?
(Zegt iemand wiens vriend twee dezelfde Speedy’s in zijn collectie had
)
Haha. Het is een eerste inleidende beschieting.
Ik zoek, uhh de vriend, als start titanium, > 38mm en kwam al snel bij deze uit. En hij is mooi. Vandaar. Maar ook om de reden van overlap twijfel
Mooi man, gefeliciteerd ![]()
Ik denk persoonlijk dat als je deze allebei hebt je op een gegeven moment een voorkeur gaat krijgen en er binnen no-time één alsnog uitvliegt. Maar dat is mijn ervaring toen ik zoiets deed. Maar miss ervaar jij dat heel anders hoor. ![]()
Is titanium wel echt een must? Een grotere maat kan ik me voorstellen als daar je voorkeur ligt.
Van harte gefeliciteerd. Goed aandenken, dat horloge ![]()
Gefeliciteerd! En een prachtige GS ![]()
Van harte gefeliciteerd met beiden ![]()
![]()
![]()
Heb je dat horloge nou gekocht omdat ze ja zei, of omdat ze nee zei, jij op een enorme Geisha binge ging, en toen nog wat doekoe over had voor een horloge? Dan weet ik waar ik je mee moet feliciteren. ![]()
![]()
Niet doen. Dat werkte bij je Citizens ook niet ![]()
Ja dat was nog voor ik die 439 kocht. Vond hem tof, maar hij kwam niet in de top 3 van wat ik toen allemaal gepast had (stuk of 12).
Ook omdat ik die kleur niet helemaal zag met mijn garderobe.
Maar kan me voorstellen dat jij hem heel tof gaat vinden. Hij viel mij niet op als (te) dik. Was een mooie kast.
Heerlijk en gefeliciteerd!
Duidelijk. In weinig licht zijn ze zelfs bijna hetzelfde.