Grand Seiko Only XI

Eens

28 likes

Eens! Wat mij betreft verreweg dé mooiste kleur GS wijzerplaat. Ik vind het werkelijk betoverend mooi :clinking_glasses::ok_hand:

Moest er maar snel weer eens een gaan komen dacht ik zo.

40 likes

23 likes

35 likes

Het kopen van dit horloge was een hele reis. Met escalaties, gesprekken met banken, fouten, inklaringsproblemen, en heel, heel veel gedoe. Komt nog wel eens een topic over, maar het is in ieder geval volbracht. :slight_smile:

60 likes

Gefeliciteerd.
Prachtige Grand Seiko weer!

1 like

Nice!!

1 like

Zooooo mooi. Congrats!

1 like

Ongelooflijk fraai :ok_hand:t2:

1 like

Geweldig! :ok_hand:t2: Hoe dun kan een secondewijzer zijn…?!? :laughing:

Veel draagplezier.

1 like

Lekker man…weer een beauty erbij in de collectie. :ok_hand:

1 like

Prachtig!!

1 like

Mooi! Congrats! :ok_hand:

1 like

Inderdaad zeg!

Maar allemaal nog redelijk vlot verlopen toch Chris? Zo lang geleden kregen we de vraag niet hier om te helpen bij je keuze

1 like

Gefeliciteerd! Heel mooi horloge. En een heerlijke GS-set heb je nu.

1 like

@Fate_Amenable_To_Change wat een schandalig lekkere GS.

En zoals Petteflet al zei: heerlijke GS set heb je nu!
(Hiervoor was het maar magertjes natuurlijk, maar nu… :rofl: :rofl:)

In het kader van m’n zoektocht naar m’n eerste GS heb ik weer iets op een rijtje gezet. Voor mij zijn dit wel de 6 mooiste Spring drive uit deze collectie. Ik vind de bovenste 3 het mooist :star_struck: :clap:

22 likes

Zeg, vind je het erg dat ik niet mezelf slapeloze nachten ga bezorgen door de vraag te stellen welke ik het mooiste zou vinden?! Hoe ga je hier nou een keuze uit maken?! :open_mouth: :rofl:

1 like

Prachtig deze wijzerplaten.

Why not:

17 likes

Ik vind de 413 Japanse bloesem het mooist van dit zestal. Die plaat is heel bijzonder.

Benieuwd waar jij uiteindelijk op uitkomt. De reis is sowieso al erg leuk altijd…dus geniet ervan. :grinning::+1:

1 like