Grand Seiko Only XI

Mijn ervaring? Een keer het zaadje geplant is… :wink:

2 likes

26 likes

Zeker waar :grimacing:

1 like

Dat is zonde voor zo’n mooie Grand Seiko. Ik zou zeggen: door naar iemand die hem wel genoeg kan waarderen.

3 likes

36 likes

Ik haal batterijen en pakkingen bij de horlogemaker (tevens Seiko dealer) hier in het dorp. Er zijn geen specifieke Grand Seiko pakkingen of batterijen - het zijn Seiko onderdelen. Als je het zelf overweegt te doen is het vast overbodige info maar toch: zo’n gasket lubricator (weet het Nederlandse woord niet), een pegwood (om het deksel DNA-vrij te krijgen), een carbon/plastic pincet en een 8-ball zijn handig om bij de hand te hebben.

2 likes

Ja in principe heb ik alles (Pegwood niet dat is ook een goeie) echter wist ik zo snel niet waar je de o-ringen kon halen. Zie ik over 2 a 3 jaar wel :wink:

1 like

28 likes

Staat Chrono niet vol met betere deals? Leg 400 Euro bij en je hebt een nieuwe 263, na import en zo.

Daarom heb ik nou gewoon een vacuüm tester gekocht van ome Elma. Ik druk 'm er in, en bij geen lek ben ik al blijer dan ik was vooraleer ik 'm testte. :slight_smile:

2 likes

36 likes

31 likes

Voor de liefhebbers, het lijkt erop dat specialdial Japan weer een 45gs online zet de komende dagen. :heart_eyes:

15 likes

De foto is van gisteren, maar ik heb hem vandaag ook weer om :blush:

40 likes

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Plaatje! Ik heb mijn oldie ookal weer vast. Kan uren kijken naar de details.

36 likes

25 likes

:rofl::rofl: was mij oprecht nog nooit opgevallen. Wel heel fijn en kwalitatief goede band trouwens. Is van Handdn

1 like

25 likes

M’n eerste Grand Seiko.
Het bevalt heel goed, maar het kost moeite om niet naar de secondenwijzer te blijven kijken.

36 likes

Wauw en wat voor 1! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst😉

1 like