Ik heb kunnen vinden dat caliber 9SA5 een 3mm grotere diameter heeft; misschien past het gewoon niet zomaar? Ik kan me voorstellen dat het voor een gelimiteerde oplage niet de moeite waard is om een bestaande kast te modificeren om er een nieuw uurwerk in te passen. Maar super jammer, want de 9SA5 is prachtig (@Boetje waar blijven die foto’s
)
Ik krijg het niet voor elkaar om een fatsoenlijke foto van het uurwerk te nemen zonder de band los te maken. Dus denk niet dat het er van gaat komen ![]()
Van de voorkant wil wel lukken ![]()
Dat zou wel eens goed kunnen zijn. Dan zou ik nog liever een 40mm kast met platte caseback hebben dan de 38 met die bolle achterkant. Gelukkig is het een non issue, want het is toch veel te duur ![]()
Voor een 30k horloge moet alles kloppen en dit is veel te dik imho. Maar ze zijn wel prachtig, de rose gouden variant vind ik nog wat mooier zelfs ![]()
Prachtig!
Wauw,![]()
Dank u!
Een vraag aan jou als ervaren GS/Credor verzamelaar; heb je ooit de Kuon in handen gehad? Ik hink continu van gedachten over de volgende grote aankoop (en maar goed ook want het mag best even duren), en ik blijf terugkomen naar de Kuon, alleen is het natuurlijk onmogelijk om deze te proberen voor aankoop…
Die reflectie van het logo in de wijzers ![]()
Nee helaas die heb ik nooit in het echt gezien. Ik weet nog dat hij net uitkwam toen ik mijn Eichi op ging halen. Ik zat naarstig ergens in een buitenland in een trein te googelen om te kijken of dit een veel meer betaalbare vervanger zou zijn, en of ik de Eichi beter kon laten. Maar dat bleek het toch niet.
Ik weet dat @Fate_Amenable_To_Change er toen ook in geinteresseerd was, wie weet heeft hij hem ooit gezien?
Ik houd zelf niet van geïntegreerde banden. Dan kun je er nooit een leren bandje op zetten. En moet je maar afwachten of de stalen band je goed past.
Er zijn ook andere Credors met spring drive en stalen banden uit de Node serie. Daar had ik er een van die ik hier op het forum verkocht heb. Die vond ik ook mooi. Maar die hebben geen porceleinen wijzerplaat.