Enkele weken geleden lag er een SBGY011 op die plaats. Wellicht heeft de SBGY009 nu ook een speciale prijs. In dat hoekje vind je altijd de koopjes. Zijn trouwens nieuwe horloges die te lang op voorraad zijn.
Geen idee, zo goed ken ik de diverse modelnummers niet. Basisprijzen zijn anders, maar dat kan met het produktiejaar te maken hebben.
Bestaan die?
Oh Jazeker wel. Sterker nog, Breitling maakt meer mooie horloges en heeft meer mooie vintage modellen dan veel andere merken ooit hebben gemaakt. En als ze niet mooi zijn zijn ze vaak wel aandoenlijk.
Met zo’n horloge om ben je het hele jaar jarig
![]()
En dan een leren band er om heen?
De verkoper bij S&C gaf aan dat je een horloge bij voorkeur op de kroon laat rusten, niet op de kast. Dit in verband met krassen. Dit was nieuw voor mij, maar ik ben dan ook nieuw in de horlogerie.
Zij de HF-leden het hiermee eens?
Ik moet dus naar Dusseldorp! Even een smoesje bedenken voor vrouwlief dat je daar zo leuk kunt shoppen ![]()
Hangt ervan af of ze standaard de kroon vervangen bij service, bij een Omega kan ik 'm gerust op de kroon leggen, bij een Zenith op de zijkant als het op een harde ondergrond is.
Prachtig!
En natuurlijk gefeliciteerd ![]()
Er zijn denk ik weinig oppervlakken in je huis hard genoeg om iets te doen met een stalen kast. Alleen stenen tegels, gok ik.
Die stenen tegels zijn een begin ben ik bang.
Deurposten, deurkrukken, het aanrechtblad en divers bestek en pannen zijn allemaal hard genoeg.
Wat mij ook opvalt is dat ik in een MM300 een paar kerflijntjes heb zitten die gezien de positie moeten komen van een trespa-achtig bureaublad bij mij op het werk.