Grand Seiko Only XI

Als die niet zo zouden zweven door die bolle caseback zou dat al een heel ander zicht zijn. Dat is de reden dat ik die van mij verkocht heb. Maar je moet ervan houden natuurlijk :slight_smile:

29 likes

Don’t eat red snow.

Fargo Woodchipper GIFs - Find & Share on GIPHY

Vooruit, roze dan.

7 likes

giphy

3 likes

We mogen wellicht morgen weer up’en dus alvast wat foto’s gemaakt. Alvast een voorproefje:

27 likes

Als m’n broer hem niet al had zou ik overwegen je te pb’en. Nu sla ik even over.

1 like

19 likes

Dat snap ik! De fotosessies zorgen trouwens wel voor een betere bonding met de Shunbun. Weet niet of ik ‘m er nog lang op laat staan.

2 likes

Ik weet ook dat jij wel weer een springdrive erbij zou willen. Als ik morgen zin heb, zal ik bij daglicht eens iets los van de pols proberen te schieten.

2 likes

30 likes

Waanzinnig

Zoiets @Fate_Amenable_To_Change

20 likes

Hahahaha… Prachtig. Zonnetje hoor. Foto’s doen het vaak beter in halfschaduw, maar damn, champagne is mooi in de zon.

3 likes

Ja die die doet het beter dan de blauwe Shubun in de zon. Maar dat is dan ook een herfst horloge.

1 like

28 likes

Zijn er op het forum ook mensen met een sbgx357 of sbgx355? Ben benieuwd naar de ervaringen nu ik wellicht mijn teen in het GS water wil steken. Hoewel het geen spring drive horloges zijn, tikken ze wel veel vinkjes af: bijzondere wijzerplaat, blauwe secondewijzer, titanium behuizing…

Liefst zou ik een 62GS spring drive kopen, maar die zijn er volgens mij nog niet zonder power reserve meter op de wijzerplaat zelf.

355 wel, als je zoekt vindt gij.

Elke dag weer verliefd.

22 likes

Snap ik…

Sorry @Fate_Amenable_To_Change , vandaag een gewoon wristshot. Beetje groene champagne vanwege de bomen.

14 likes