Grand Seiko Only XI

16 likes

37 likes

Zelfde hier ja.
Inmiddels best wat gepast aan kastvormen en op de foto of “bij een ander” vrijwel allemaal echt geweldig.
Maar eenmaal om de pols…

32 likes

En dan zie ik dit en ga ik direct weer twijfelen :joy:
Geweldig apparaat dit!

1 like

Exclusiviteit met bijhorend logo’s of subtiele verwijzingen verkoopt als zoete broodjes,daarvoor is die 9 een top marketing zet naar mijn bescheiden mening,maar liever nog nummer 7 :wink:

1 like

Gefeliciteerd! Het exemplaar van @Pjotr? Evengoed, de Shunbun blijft mooi. En aanlokkelijk.

2 likes

Grazie! Inderdaad van hem overgenomen met inruil van de sbgv. Erg content met de Shunbun :cherry_blossom:

3 likes

Mistflake met laagstaande zon gaat ook prima.

22 likes

Mogge!

45 likes

Als er ooit een GS komt, dan deze :ok_hand:

1 like

Deze gmt (die waarschijnlijk ook mee op vakantie gaat - of een g shock)

17 likes

13 likes

Niks mis mee… :ok_hand:

1 like

43 likes

Gaaf die band! En horloge. Ik ben al een tijdje opzoek naar deze band voor mijn SBGW 231. Mocht je er ooit vanaf willen of eentje beschikbaar weet let me now.

Deze BOR band is echt een aanrader. Alleen lastig te verkrijgen. Mocht ik er een tegenkomen voor een normale prijs, dan laat ik het weten.

1 like

Mooie hoor…ik zou ook voor gmt gaan. :ok_hand:

Ik ben er erg blij mee! Na het vertrek van m’n 114300 was m’n setje echt volledig uit balans. Deze vult de leemte goed op.

Ja, staat je goed hoor! Niet te veel plaatjes posten, anders ga ik ‘m missen. M’n dochter was al boos.

2 likes

18 likes

21 likes