Grand Seiko Only XI

Tof :ok_hand: Ik doe mee met een paar close-ups van mijn SBGX063 van inmiddels wel heel lang geleden…

43 likes

Het euvel met de Kinetics was normaal gesproken door het leeglopen van de oplaadbare batterij, of het degraderen daarvan. Spring drive heeft de veerton als energiebron, dus die zou je prima langere tijd stil kunnen leggen en weer kunnen opwinden zonder problemen.

1 like

25 likes

Ben toch stiekem ook wel erg gecharmeerd van de SBGN029. Ook slechts 39mm :slight_smile:

24 likes

Ik heb heel veel moeite met die kroon op 4 uur. Maar goed, dat is mijn afwijking. :rofl: :rofl:

1 like

:ok_hand:

34 likes

Zo past hij beter bij mij… :blush:

1 like

Waw, welke referentie is dit van GS? Zo’n type blauwe plaat heb ik nog nooit gezien. :heart_eyes:

1 like

Op welk model van Glashutte Original heb je deze band?

42 likes

30 likes

De SeaQ

15 likes

27 likes

39 likes

48 likes

SBGH361. Meer informatie op de Japanse Hodinkee website (vertalen in je browser):

3 likes

Echt ongelooflijk mooi die blauwe wijzerplaat :star_struck: Bedankt voor de link naar het artikel. Hoe ben je aan het horloge geraakt?

1 like

Prachtig horloge! Wel wat groot voor mijn pols :frowning:

1 like

Gekocht aan het einde van een onvergetelijke vakantie in Japan dit voorjaar. Voor eenieder hier een absolute aanrader; een fantastisch land met geweldige inwoners.

15 likes

Waw, echt in de Grand Seiko boutique in Ginza gekocht. Wat een fantastische ervaring, na zo’n reis :+1: Proficiat ermee en veel draagplezier gewenst! :blush:

2 likes