Mocht je alsnog willen flipperen stuur me dan een PM nadat mijn Cartier is verkocht, misschien komen we er wel uit ![]()
In het blauwe deel de mijne reeds beschikbaar op de even zo mooie BoR van GS. Nu nog wachten op een eerlijk bod.
Echt heel mooi deze ![]()
Die BoR staat hem geweldig.
GS maakt zulke mooie horloges maar flikt het bij veel modellen keer op keer het datumveld de plaat uit balans te brengen.
Op welke foto’s doel je?
De SBGH273 is quasi het perfecte horloge maar dat wit datumveld is echt storend. Hierboven de tweede foto van die springdrive vind ik meer geslaagd.
Fantastisch horloge
Het datumveld van de SBGH273/SBGH353 is niet wit, het is zilver. Dezelfde kleur als de tekst op de dial en de markeringen op de rehaut.
Het lijkt wit op de foto maar in het echt is het toch significant anders en vind ik het erg geslaagd. Ik zou het niet aanpassen naar een blauwe kleur.
Mijn blauwe SBGP0013 heeft wel een wit datumveld, hier ben ik het met je eens dat ik een blauw datumveld een betere optie zou vinden, al stoor ik mij er niet aan.
Gefeliciteerd met dit fantastische horloge.
Ga je geen spijt van krijgen.
Gebouwd als een tank, beste uurwerk dat er is, super comfortabel, vooral ook doordat hij de perfecte dikte heeft. ![]()