Grand Seiko Only XI

Even uit nieuwsgierigheid: wat zou een connectie kunnen baten? Je kunt er toch gewoon binnenlopen en een trits Grand Seiko’s passen?

1 like

Natuurlijk, maar ik bedoelde voor een georganiseerde get-together :slight_smile:

1 like

37 likes

Ik heb hem nog, dus het kan nog.

20 likes

Echt een prachtige collectie!

1 like

50 likes

Moest even het kwijl van m’n scherm vegen om dit bericht te kunnen versturen. Wat een plaatje! Welke referentie is dit? En is het de originele band?

2 likes

Dit is de SBGJ217. Ook in zwart verkrijgbaar geweest (SBGJ219) en op dit forum ook enkele malen aangeboden, als ik me niet vergis.

1 like

29 likes

Tnx voor de info, zal eens wat onderzoek gaan doen

Originele band overigens, inderdaad, met vouwsluiting. De leren banden van GS vind ik geweldig.

1 like

:smiling_face_with_three_hearts:

40 likes

Dit blijft een geweldige maar bedriegelijk eenvoudige Spring Drive referentie.

1 like

Beide erg mooie horloges. Alleen wat dik, waardoor ik er nooit eentje gekocht heb. Maar van de voorkant vind ik ze tot het mooiste behoren van wat Grand Seiko gemaakt heeft. De wijzerplaat is prachtig in balans met de oneven 24h op de aparte ring tussen de indices en de balans van de tekst boven en onder op de wijzerplaat.

3 likes

Heel mooi Rob. Zelf heb ik de groene, sinds december 2017.

27 likes

Hij wordt de “Peacock” genoemd. Maar om dat goed te begrijpen moet je hem echt in zonlicht bekijken. Dat is op een foto niet te zien,

27 likes

Van harte gefeliciteerd :partying_face:
Heel bijzonder horloge met springdrive

1 like

56 likes

54 likes