Daar wordt het niet goedkoper van. Integendeel.
Lijkt me ook zeker leuk! Maar ik moet me daar echt nog verder in oriënteren. Ik vind het nog lastig.
Na een beetje rondkijken op Chrono24 spreekt dit model me bijvoorbeeld wel erg aan. Alleen lijkt 40mm me best groot. SBGH273
Edit: Écht heel mooi!! ![]()
Tip: eens lekker passen en kijken in de Seiko Boutique in Amsterdam. Daar ligt echt alles en mag ook allemaal gepast zonder gedoe.
Heeft mij geweldig geholpen in mijn GS zoektochtje.
Uhu ![]()
Geluksvogel! ![]()
Pfoe dat is flink aan de prijs maar ergens ook wel logisch voor zo’n mooie GS bracelet. Misschien een optie voor later nadat ik wat meer leren banden heb geprobeerd!
Ik vind de suede van @Tijner ook erg mooi staan.
Ik kreeg in april 2022 al een prijsopgave per email van de Seiko Boutique in Amsterdam van 888 euro voor deze band, dus hij is nog een tikje duurder.
Ook ik kreeg de prijs van de seiko Boutique in een email, zo’n drie weken geleden.
Blijkbaar vinden ze mij aardiger. Of de yen staat zwak.
De zwakke Yen dan wellicht inderdaad? Dat is bijzonder. Of misschien vindt Ramon jou leuker ja ![]()
Het was Ramon. ![]()
![]()
Ik vind het qua prijs nog wel meevallen.
Al is een Seiko bracelet wel gewoon notoir kut natuurlijk.
Zegt degene die een Seiko MM300 aanverwante draagt als ik me niet vergis…? ![]()
Ja maar die 44.3mm op papier draagt als een 36 ![]()
“Suitable for wrists from 14 centimeters” ![]()
Natuurlijk T.Mosso ;).
Maar als je die kunt hebben, is een Grand Seiko SBGA spring drive model een kleintje en 40mm dus zeker niet te groot! Zal tijd worden voor GS in jouw collecte als Seiko fanboy ![]()
Is wel echt een unieke kleur. Dat groenige is bij midnight blue niet te vangen.
Verschil