Grand Seiko Only XII

37 likes

33 likes

Vandaag Grand Seiko dag!

29 likes

37 likes

Als deze foto midden op de dag is genomen dan staat de tijd 12 uur verkeerd, gezien de datumwissel :nerd_face:

1 like

Goed gespot. Ik stel de datum nooit in omdat ik de datumfunctie niet gebruik.

Deze sbgx061 beauty in de blauwe sectie toont weer eens aan dat double logo Grand Seiko’s een veel betere balans op de wijzerplaat hebben dan de meeste enkel logo versies.

Zo’n halflege enkel logo plaat dooft iedere keer mijn aanschafdrang. Ik weet een GS enkel logo quartz te koop die ik niet zou kunnen weerstaan als het een dubbel logo versie was…

Ik ben niet de verkoper van deze en heb er ook niks mee van doen, en ik ga hem ook niet kopen, maar wat een balans! Ik ga na maanden toch weer eens een dubbel logo GS uit de horlogedoos halen!

12 likes

Ik deel je mening.

11 likes

Goedkoper gekocht toch?

Mee eens, ik ben niet per se tegen de enkel logo versies maar ik vind ze (en niet alleen bij GS) vaak te hoog op de wijzerplaat staan.

16 likes

Heb deze (herken de doos, het enkele witte papiertje en het gripzakje van mijn AD) uit Japan gekocht. Bijzonder om deze dan voor 500 euro meer hier te zien maar het zal de GS inflatie zijn zeker? :rofl:

Succes ermee

4 likes

Dat zou niet zo fraai zijn…en dan uit ik mij nog voorzichtig. :angry: Is dit idd het geval bij deze advertentie?

3 likes

Inruil bij een dealer of op het wilde westen marktplaats geloof ik het wel, maar op HF onder elkaar vind ik het niet echt netjes. Achja principe kwestie denk ik.

2 likes

Meer dubbel logo: mijn sbga105. Ik ga hem eens een middagje dragen.

De blauwe wijzerplaat laat zich op deze foto in zijn vlakke donkere gedaante zien. Maar kent veel verschijningsvormen. Van sunburst met felblauw tot gelakt donkerblauw tot zwart.

Straks even de tijd goed zetten :slight_smile:

20 likes

De tweede gedaante van de sbga105 met de sunburst:

26 likes

25 likes

Heel erg fraai!
De kast, de kleur, de logo’s, de PR indicator .
Heel goed!

1 like

En het ‘spring drive’ in goud op het blauw. En het speciale 9r15 uurwerk. En de kast die alleen maar op deze modellen is gebruikt. Ja, :heart: mijn sbga105 en zilveren 103.

1 like

Ah cool, dat wist ik dan weer niet.
Leuk extra’tje ja :ok_hand:

1 like

Even goed gekeken daar, maar ziet er inderdaad goed uit. Ik zit nu naar deze 3 te kijken. Iemand ervaring met een van deze:

(Ai plaatje)

En maar even een pol, gewoon omdat het kan.

• 1 (Links)
  • 2 (Midden)
  • 3 (Rechts)
0 stemmers
3 likes