Grand Seiko

Wat is eigenlijk precies zo bijzonder aan het horloge Master-Fan? Ik vind het erg mooi hoor, begrijp me niet verkeerd maar ik snap het niet helemaal.

Groeten,

Stefan

Volgens mij is dit een automaat. “De mijne” is een handwinder. Maar supermooi hoor!

Hoi,

Geweldige keus! Wat zijn de bijkomende kosten? Ben benieuwd, hij zal je verwachtingen overtreffen.

Glookie

Tja, het kostte wat moeite om hem bij de douane los te krijgen. Douane controlleert alle horloges werd me verteld…

Bijkomende kosten zie ik maandag, dan ploft ie op de deurmat… Kan niet wachten tot het maandag is! En dat heb ik niet elke zaterdag…

Je maakt het voor mij ook spannend :-). Hij is gereserveerd maar ik bevestig pas als ik zeker de bijkomende kosten weet. Bedankt en veel voorpret (hoop dat het snel maandag is).

Groet,

Gloker

Je gaat dezelfde kopen begrijp ik?

Nee, vind die van jou ook prachtig, maar ik heb grote handen en polsen. Heb de SBGE001 en de SBDX001 besteld.

Jongens dit is een forum hoor? :smiley:
Leg uit hoe het zit Gloker, gelijk maar 2 GS’s?? Heb je die op ebay gekocht? En heb je foto’s van de horloges waar we het over hebben?

Staan nu op www.mijnalbum bij overige. Zie net op privemail dat Fedex bijna 1600 $ aan de belasting (tax en invoerrechten) berekent, is jammer, maar goed, even slikken en weer doorgaan. Een is de gewone Marine Master hoor, de andere een GS.

Groetjes,

Glooker

Ja ja. En hoe kom ik bij jouw mijnalbum? Je kunt ze hier ook posten he? Lees: http://www.horlogeforum.nl/read.php?4,8340

Stonden openbaar bij overige hoor, kan iedereen bij.

http://www.mijnalbum.nl/Album-JJZENTOA

Wat bedoel je met dit is een forum jongens?

Net ontvangen…WOW!!! foto’s volgen…

Dat het interessanter is voor alle anderen als je er een verhaatje met foto’s bij doet. Als je “Heb de SBGE001 en de SBDX001 besteld.” weet 90% niet hoe die horloges er uit zien.

Ik wist niet dat dat zo werkte. Ik moet dus naar de beginpagina van mijnalbum, dan naar openbare albums, dan naar overige en dan gaan zoeken naar jou foto’s? Je kunt deurl van de foto’s ook even tussen zetten, dan kunnen we ze allemaal hier zien.

ben erg benieuwd…

seamaster Schreef:

ben erg benieuwd…

ja ik ook, vooral naar foto’s.

Oohh… kom op… maak ons nou niet gek :slight_smile:

Ik ben benieuwd naar de foto’s, met name de afwerking van het uurwerk interesseert me.

Alvast gefeliciteerd. Het lijkt een mooi stukje “stealth wealth”

Groet
Mark

“Stealth wealth” lijkt me een mooie omschrijving. Verder wacht ik gespannen op foto’s!!! X(
En uiteraard gefeliciteerd met je nieuwste aanwinst!

Ik heb nog steeds geen foto van dit horloge gezien. Ben er wel erg benieuwd naar…

Heb je die al gepost?

Groeten, P