Gratis. Boekjes. Van horloges. Omdat het kan.

Ze zullen wel denken bij ALS, ineens 27 aanvragen voor een catalogus :sweat_smile:

2 likes

Ik zou niet weten waarom niet?! Ik heb al 5 jaargangen liggen en de eerste twee had ik al voordat ik Ć¼berhaupt het idee had een Sinn te kopenā€¦ :wink:

1 like

Die van Damasko heb ik eens via Bensontrade aan proberen te vragen maar die konden hem niet leveren , @Zulu heb jij deze via de site wel ontvangen?

Nee, damasko zelf een berichtje sturen.

top ga ik even doen

Weet je het zeker? Op de site staatā€¦

ā€œIf you want to order a printed catalogue, please contact your concessionaire.ā€

Toch wel, vorig jaar aangevraagd en keurig netjes in de brievenbus. Geen probleem.

2 likes

Dat zeg ik. Alleen Ć»h, heb jij zoā€™n grote brievenbus? Bij mij komen ze telkens als pakketā€¦

Moest niemand een catalogus aanvragen dan zijn ze gewoon verkeerd bezig. Heb er nu verschillende aangevraagd van merken die ik eigenlijk niet ken en geen interesse voor had. Dit onder de noemer ā€œonbekend is onbemindā€. Wie weet wordt mijn interesse opgewekt.

2 likes

Reglementaire brievenbussen in BelgiĆ« hebben idd een vrij grote opening. Dus denk hierbij aan 6*30cm. Daar kan je al wel iets doorheen mikkenā€¦ :sunglasses:

1 like

Top @Zulu !
Alleen op de Website van VC kreeg ik steeds de Melding dat de controls Code verlopen was.
Dus heb ik het 4x geprobeerd. Nu hebben 4 bevestigings mailtjes.
Mochten ze allemaal komen, heb ik wat voor het gratis topic.

2 likes

Bij omega kun je ook gratis Brochure bestellen. Paar maanden geleden gedaan en inmiddels nog twee keer maar nog niks ontvangen :sweat_smile:.

1 like

Catalogus sinn ontvangen


3 likes

Helemaal wel gaaf, een stuk metaal waar een aantal onderdelen van Nomos uitgeslepen zijn.
Al met al erg mooi allemaal!

2 likes

Lekker overzichtje Dennisā€¦top :+1:

1 like

Thanks! Mag ik Tutima aanbevelen? Geweldig boek!

1 like

Dat mag zeer zekerā€¦ps ik ga dit weekend er ff voor zitten en ze gewoon allemaal opvragen. :sunglasses: (een aantal heb ik reeds)

1 like

Ik ga de rest ook nog aanvragen als Stowa en Nomos al zo mooi zijn kan ik de rest niet afwachten.
Ook erg persoonlijk naar je toegezonden.

wow al binnen,ben benieuwd of de postbode hier morgen ook nog iets komt brengen

1 like