Gratis Firehose voor Firehose strap

Zij heeft ook nog een paar rubbertjes in de aanbieding.

Hey, dat is de aanstellingskeuring/PPMO in Zwolle, zij was er niet helaas toen ik mocht:(

1 like

Niet onaardig

3 likes

Ja, ik weet het , een Invicta. Maar daar is het wel mee begonnen;).
Mooi is anders maar tot zover tevreden.

Voor de hobby-isten: ik heb nog genoeg dus vraag gerust;)

6 likes

Omdat ik weleens sleutel en toch een horloge om wil, moest ik iets verzinnen want je pronkstukken ga je zoiets natuurlijk niet aandoen :slight_smile:

op het blauwe gedeelte kwam een Soki tegen van mede-HF @Stefanmol en het deze direct overgenomen van hem. Ik droeg het horloge direct bij het klussen maar omdat ik nogal vaak met olien werk en een nato band niet van olie houdt, moest ik weer wat anders. Toevallig kwam @tombontes hiermee aan en dacht ik dat het een leuk idee zou zijn om een brandslang bandje te maken.

dus bij deze (let op: het is allemaal knutselwerk :blush: )

before

after

@tombontes nogmaals bedankt!

2 likes

Wat een leuke collega, zo hebben wij ze helaas niet (sowiezo zwaar te weinig leden
)

1 like

Netjes! Heb je de uiteinden ‘gewoon’ omgevouwen of heb je ze eerst nog wat dunner gemaakt? Heb je een plaatje van de onderkant?

1 like

Ja, gewoon omgevouwen. Wel een minuutje onder de Quooker kraan, en vervolgens dubbelgevouwen een nachtje in een klemtang gezet. Zo werd het stikken wat makkelijker.

Plaatje van de onderkant stuur ik na het weekend, ben een weekendje weg. Maar die verdient helemaal geen schoonheidsprijs hoor;)

2 likes

Supergaaf!

1 like

Best wel geslaagd @pedram!

1 like

Hmm jouw methode klinkt veel beter, volgende ronde ga ik het op jouw manier proberen!

1 like