Gravure waardevermindering & voorstellen

wie krijgt nu de onderkant van een uurwerk te zien? Laten staan zeg ik. je kan het idd als argument in prijsonderhandelingen meenemen!
Succes!

Beste Dirk,

Allereerst welkom op dit forum en veel plezier hier.
De gravure kan denk ik inderdaad wel worden weg gepoetst. Een ander deksel is natuurlijk ook altijd een optie.
Als daardoor het horloge iets goedkoper is dan elders zou ik het gewoon doen.

Groet,
Arvid

Voor nu drukt het wellicht de waarde iets. Wellicht kun je dus idd wat korting bedingen :wink:. Heel veel later kan het leuk zijn en de prijs iets ten gunste komen (kijk maar eens naar heel oude horloges met graveringen). Aangezien het e verder netjes uit ziet, zou het mij niet storen en mij daarom ook niet tegenhouden het horloge te kopen.

Als je er zelf echter wat moeite mee zou hebben, qua gevoel, dan niet doen. Komen er vast wel meer voorbij :wink:.

Aangezien het verder een ongedragen horloge is en de gravering zeer subtiel is gedaan, aangeschaft.

En natuurlijk omdat ik 'm erg mooi vind!
Ik was even ā€˜bangā€™ dat de rest van de collectie erbij zou verbleken maar dat valt gelukkig mee omdat het niet te flashy is.

Nogmaals dank voor het meedenken.

6 likes

Veel plezier met je Tag!

Proficiat, zeer mooie aanwinst!

Mooi man gefeliciteerd .

Proficiat! En als ik t zo lees, laat je de gravering staan?

He?!!

Is dat niet dat ding van van Wijngaarden?!:open_mouth:

Prachthorloge man!:slight_smile:ļø:wink::wink:
Veel plezier ervan.:+1:t2:

Ik denk zelf dat juist deze straks ooit een collectorsitem word:
ā€™ā€œDe Tag van van Wijngaardenā€¦ Als genoemd op Horlogeforumā€¦ā€™ā€

Hahaha. Wie weet. Ik laat het vooralsnog staan.
Just in ā€˜caseā€™ er weer eens een van wijngaarden een jubileum heeftā€¦ Wat dat aangaat jammer dat er niet de vries op staat!