Green Only, alleen groen

5 likes

Erg mooi

1 like

Prachtig :heart_eyes:. Waarom is deze niet genomineerd voor mooiste horloge van 2025 :man_shrugging:t3:

1 like
1 like

Geen idee :smiling_face:

1 like

Omdat deze bestaat:

Alle gekheid op een stokje, Tudor duikertjes in alle ere, er zijn mooiere horloges te vinden in de wereld, waarvan er meer dan een paar ook wel met groene wijzerplaat te vinden zijn.

Dit is een verschil tussen mooi en cool. De Tudor is cool. Hij krijgt “the nod”. Maar ik zou zo’n horloge eerder in “de coolste” dan “de mooiste” nomineren.

Mijn vraag: Ben ik daar alleen in, of is het een begrijpelijke gedachte?

7 likes

11 likes

Wat mij betreft cool en mooi

En ja, het blijft een duiker, maar samen met de 925 wel gedistingeerder dan welke sub of Seamaster dan ook :wink:

6 likes

Echt een tof horloge!

1 like

Dank je😃
Montblanc krijgt niet heel veel credits bij de horlogeliefhebbers maar het doet echt niet onder qua kwaliteit en afwerking vind ik.

3 likes

Heel veel horloges zijn ondergewaardeerd.

Prachtige Montblanc!!!

2 likes

Het is heel simpel, Smaken verschillen!
That’s All!

Fate vind Grand Seiko super, kan goed lullen rn weet dus precies de vertellen waarom.
En dat is goed dat je weet waarom je iets mooi vind!
TagEd is helemaal Tag Heuer Leipo , vind dat de mooiste horloges en kan precies vertellen waarom…
ABCsteed is van de Fortis watches en het zelfde verhaal…
Als je wilt stellen welk horloge het mooiste of beste is dan moet je onderscheid gaan maken mbt categorie en prijs. En dan nog…
Maar gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak want dan zou het een saaie boel worden!
Oo en de groene Grand Seiko boven aan die mag je wel hier brengen! ,stap ik wel over het No date heen …

1 like

Junghans heeft ook een mooie groene in het programma.

3 likes

:+1:t2:

1 like

Die heb ik ook in het vizier gehad maar is weg geebt… Hinkt een beetje op 2 gedachten.
Iets heel anders,
De Glashutte Pano Luminar die is ook heel erg gaaf! Maar liever in het blauw En zonder die overbodige woorden

5 likes

Smaken verschillen uiteraard,maar ik volg je redenering helemaal.
Soms heb je iets wat zo goed als iedereen in Europa als mooi ervaart,een “norm “gevoed door het heden,de cultuur,de regio,de trend,media,… etc. Wat heel verschillend kan zijn met vroeger of in andere delen van de wereld.Daarvoor,niemand zal deze GS lelijk vinden.

1 like

4 likes

5 likes

4 likes

2 likes