Grijze dealer

Ben zelf wel te spreken over Kramer uit Franeker.

DJ41 aangeschaft en ging allemaal heel soepel!

1 like

Zijn er nog dealers in het midden des lands. Crownguard zit in Eindhoven das prima centraal vanuit mijn woonplaats

1 like

Ik kijk regelmatig op de site. Beetje house hold name hier op het forum. Maar tevreden klanten alom das belangrijk.

Had ik ook gezien op Chrono. Het hoge noorden.
En het verre zuiden het lijkt wel of alle rolexen in Maastricht eindigen… :thinking:

Klaas is een topvent. Maar wel redelijk prijzig en als het op onderhandelen komt ineens erg Fries.

3 likes

Gewoon naar Ramón gaan @Crownguard en het komt naar volle tevredenheid voor elkaar. Ik spreek ruimschoots uit eigen ervaring, net als vele anderen hier. Gewoon doen! :+1::relaxed::wink:

2 likes

Hij heeft ook een voorkeur voor porsche is dat positief of negatief? :sunglasses:

Heb ik een Fries woordenboek nodig of iets in de trant van Google translate??

1 like

Nee hoor; Ramón spreekt en schrijft gewoon ABN ! :wink:

1 like

Haha nee hoor, het is een leuke vlotte kerel. Hij draagt alleen Hublots, dat vond ik smaakloos :joy:

Wil je hem even zien? Nee.

2 likes

:joy::joy::joy: Haha echte grijze dealer kun je me pas over 20 jaar noemen denk ik, dan zullen die grijze haren wel door komen.
Voor nu proberen we toch alles zo netjes mogelijk af te handelen zoals dat vanaf het begin de bedoeling was :sweat_smile:
Leek wel een aflevering van ‘Ex on the HorlogeForum’, drama genoeg om van te genieten.

3 likes

image

Dit is wel mijn meest favo grijze dealer. Niet te vertrouwen, maar ieder jaar de mooiste verrassingen die ik me kon wensen.

Je kan hier idd prima shoppen. Het is een aardige kerel en hij weet waar hij over praat.

1 like

Ik kocht een sub no date bij montrex collection, hij werd deze ochtend op afspraak persoonlijk afgeleverd, nadat ik hem zaterdagavond bestelde. Top service van die kerel, ook aanrader. + z’n prijs was de laagste die ik kon vinden op chrono24 van de erkende dealers.