Daar heb je er voor € 750,- zeker 10 van
En met een behoorlijk lange band die niet schrikt van een 20 cm pols
Daar heb je er voor € 750,- zeker 10 van
En met een behoorlijk lange band die niet schrikt van een 20 cm pols
Deze heeft wel een dag en datum weergave, maar is verder wel erg GADA met een fieldwatch tint met 20bar wr, titanium solar quartz en saffier. Voor ongeveer de helft van het budget in Japan te vinden.
Edit:
En zo kon je ineens een no-date quartz duiker tegen. Zelf de zwarte gehad en zou deze zekere dress-diver aspecten toeschrijven.
https://www.scurfawatches.com/product/diver-one-d1-500-green/
Zelos heeft best wel wat groene modellen.
Yema heeft ook wel wat interessante dingen, al is het allemaal geen quartz
Vooral die laatste is gaaf, maar of ik hem mooier vind dan die Clemence… Dat is toch ook wel echt een topper hoor.
Jaaaa blijft mooi! Die heb ik in Japan in mn handen gehad. Maar omdat ik toen mn zinnen had gezet op iets ander, is deze blijven liggen:)
Ik heb zelf een Crepas Cayman besteld. Heb er hoge verwachting van!
Waarom dan niet alsnog eentje zoeken dan?
Dank voor de reacties! Er komen toch een stuk meer onbekende horloges voorbij dan dat ik dacht! Erg leuk er valt weer genoeg te lezen!
Als de 40mm een maximum is, dan heeft Kuoe wel wat:
Als de 40mm een minimum is, dan heb je volgens mij pech bij Kuoe; alles wat ze maken is piepklein.
Victorinox Inox. Is er ook in het groen.
… het ook een chronograaf mag zijn en je voor het geld wel met een datum kan leven zo lang hij maar netjes zwart is:
Zoveel moois te krijgen in t groen!! Een aantal forumleden heeft, of heeft een van onderstaande exemplaren gehad (in erg wisselende budget stellingen)
Gezien het doel van het door mij gevraagde horloge gaat t echt een wat meer hufter proof exemplaar moeten zijn:)
(En heel eerlijk; de longines en citizen heb ik overwogen, de zenith en moser vallen buiten budget)
Plaatjes van t web geleend
Kijk eens naar " horloge voor een jager" daar staan heel wat groene klokjes bij. Op een 20cm pols past zo’n beetje alles ( ook Tw’s van 45 mm; zie foto). Krassen doen ze allemaal op het saffierglas na. Keramische kast wellicht?
Bijgevoegde velocitech ( goedkope daily beater ernstig mishandelt gedurende verbouwing) doet het nog steeds, 3 batterijtjes en 2 bandjes verder.
Een héél klein pleistertje op die wond misschien - heeft verder vrij weinig meer met je initiële eisenset te maken haha maar hij is groen!
Dit topic is 90 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.