GROENE Tudor Black Bay, Harrods LE

Ik heb er een paar (aangeboden) gehad. Woon zelf in London.

Het horloge zelf vond ik maar een dikkertje, maar de kleur en looks zijn wel echt mooi. Een van de mooiste in mijn ogen.

Let wel op dat er sinds dit jaar nog eens invoerbelasting bovenop komt

Als hij in bb58 formaat uitkomt dan is het een blijvertje

2 likes

Ja dat laatste houdt mij een beetje tegen. En daarbij lijkt mij het toffer hem zelf op te halen bij Harrods. :smile: Een ticket in de ochtend naar Londen en 's avonds terug kost volgens mij minder dan honderd euro. Dus het lijkt me wel aantrekkelijk?

Zie foto’s niet en filmpje ook niet!

1 like

Bericht is ook 3,5 jaar oud…

1 like

Ik dacht ik blaas het even nieuw leven in. :sweat_smile:

Filmpje voor de liefhebbers! :star_struck:
Er gaan geruchten dat Tudor de Harrods edition stopzet, dus ik hoop dat ik nog op tijd ben.

4 likes

Na lang wachten eindelijk bericht dat ik de tudor bij harrods kan ophalen……maar dat lukt nu dus niet ivm quarantaine eisen. Ben haastig op zoek naar een collection service. Wie kan mij helpen?

Is dat nog aantrekkelijk met BTW, invoerrechten etc? :thinking:

Kijk op de Tudoraholics pagina op Facebook. Daar zit een gozer die al voor heel veel mensen het horloge heeft opgehaald en opgestuurd.

1 like

Thanks! Ik ga gelijk checken :+1:

Dat heb ik wel nagevraagd. VAT terugkrijgen lukt niet. Invoerrechten voor een horloge is max 80 cent. Beetje vreemd maar prima natuurlijk. Dus er komt inderdaad 21 procent plus handlingkosten overheen. Kreeg wel van harrods te horen dat de serie niet lang meer geleverd zal worden. Maar misschien is dat om de druk wat op te voeren.

1 like

Malca-Amit

Nog niet mee gewerkt maar gaan 2 horloges voor me ophalen in Thailand…

Zouden ze een opvolger introduceren? Harrods in BB58 dimensies? In dat geval blijf ik nog even op de lijst staan. :smile: :crossed_fingers:

Hoelang heb jij moeten wachten @OzzieS?

1 like

Sinds begin september 2020 op de lijst.
Opvolger betekent toch al snel 1000 euro duurder denk ik. Wellicht de moeite waarde inderdaad.

Kost waarschijnlijk iets meer dan de 3k tudor :wink:

Ga hem denk ik bij Harrods bestellen en dan hoor ik wel wanneer ik het vliegtuig naar London kan pakken. Vind de Harrods echt een hele mooie verschijning!

1 like

Welkom terug Ralph!

1 like

Ze kunnen hem ook in een doos doen voor je…

Nee ze sturen het niet op. Ik heb het geregeld via externe collection service.

7 likes

:thinking:

@OzzieS, mooi ding! Geniet ervan. :ok_hand: