GROENE Tudor Black Bay, Harrods LE

Vanaf 8ste bericht van onderen. https://www.rolexforums.com/showthread.php?t=570264

1 like

Mooi ding zeg! Zal ook niet heel duur zijn denk ik?
Dit fraaie groene model van Kareltje Bucherer vind ik ook heel erg chique !

1 like

Uhm… nee niet echt (echt niet) :sunglasses:

4 likes

Mooi diep groen ook :+1:

1 like

Zoals Richard Rawlings van Gas Monkey Garage zegt: “the color of money”!

2 likes

Ik snap die vraag niet zo, wat bedoel je?

Harrods, Fine watch Room, Londen, exclusieve ( Kerst ) limited edition horloge, dan dacht ik eerder aan een ingewikkeld onbetaalbaar platina ding met mechanische Oh denneboom alarm complicatie …

In plaats daarvan gewoon een enorm leuk mooi en toegankelijk Tudor klokje met erg leuk prijsje!

Had link met prijs nog niet bekeken vandaar de vragende formulering.
Dat dus.

1 like

Oh ironisch, dat gaat nog al eens verloren in schrift :slight_smile:

Maar gewoon voor de standaard MSRP zoals ik al schreef. “The price is no different from any other stainless steel Tudor Black Bay – £2,630.”

1 like

Weer een limited, wat leuk…

Net gesproken met Harrods. Het waren er inderdaad 100. Die zijn weg/gereserveerd.

Begin 2018 komen er meer. “Basically the same”. Er is een wachtlijst van 400-500…

De Tudor shop in shop wordt aanzienlijk vergroot. Mijn gedachte: waarom de klant dat niet direct laten betalen met een Tudor Harrods limited horloge?

3 likes

op de lijst dan maar…?

De oplage is 100 stuks volgens het youtube filmpje…

Ook ik heb vanmorgen een telefoontje naar Harrods gepleegd. Ik sta op de ‘back-up’ lijst :smile:
Zal er waarschijnlijk wel nooit meer wat van horen…

Maar vind het echt een goed gelukt exemplaar :+1:

1 like

Ik vind hem erg tof.

Oeh, vet!

Ondanks dat t een mooi horloge is, vind ik het jammer dat tudor de kant van limited editions op gaat

Om kopers het gevoel van ‘meer exclusiviteit’ te geven? Het lijkt meer en meer een hype te worden.

Overigens is het not my cup of tea met een dubbele snowflake, brrrr

Super mooi…zoals eigenlijk alle BB’s. Die nato moeten ze snel in de prullenbak knikkeren.

1 like

I’m turning green with envy…

misschien komt er een ongelimiteerd aantal van de limited edtions…

1 like