Groene wijzerplaat

Holalala, normaliter ben ik wel vd ‘graag boven de 40mm horloges’, maar 43mm tm 45 mm dat is een heule gespierde pols hoor.
Mijn sappig polsje is 20cm maar een dresser boven 42mm is een redelijke no go voor mij.
Denk dat als je het bijsteld naar 42mm je wat meer keuze gaat krijgen.

O ja mag het ook een Quartz zijn of wil je per sé een automaat?

Mag ook quartz zijn.

1 like

Dit is mijn “oogst”. Alleen de Rado Hyperchrome heeft een stalen band. Hij lijkt hier zwart, maar is metallic donkergroen. Vanwege de afmetingseis kom je denk ik al gauw uit bij een chronograaf (wordt ook weleens bij een pak gedragen, ik vind dat persoonlijk makkelijker dan met een duiker) of een vlieger of einzeiger.

2 likes

Iets betere foto van de Rado (omdat plaatjes vervangen in een eerder bericht :face_with_symbols_over_mouth: is):

1 like

Ik heb een Seiko spb081j1, voor als je een wat andere tint groen wil. Net als de Oris niet echt een dresser, maar deze is plat genoeg om onder overhemd te dragen…

6 likes

Daar zat ik dus net aan te denken!
Heb zelf de blauwe.
De groene is limited. Super mooi ding! En heel mooi afgewerkt.

2 likes

Heb de blauwe ook gehad, die mis ik nog steeds! Moest het veld ruimen voor een SLA021… maar in deze lijn heb je volgens mij heel veel horloge voor je geld! Deze groene gaat niet meer weg in ieder geval😇

1 like

De Jagd Uhr van Sinn

2 likes

Seiko SPB169J1

2 likes

Persoonlijk vind ik de Orient Star RE-AU0307E erg geslaagd:

Maar het is natuurlijk geen dresser.

1 like

Seiko SPB103 is nog niet genoemd zie ik…ook niet echt een dressert maar gooi hem er toch even in :+1:t2::smiley:

2 likes

39 mm

Waar kan je deze halen voor €1200,- ik zoek er namelijk nog 1 :heart_eyes:

Een dresser van 43 tot 45 mm is amper een dresser te noemen maar een groene Brunmontagne van 42 mm kan er mee door, oogt redelijk groot, draagt klein.

1 like

Dresswatch, niet echt. 43mm.

Ik ook

1 like

Mocht dat niet groot genoeg zijn, is er ook als quartz chrono, die is 45,5 mm. :sunglasses:

1 like

Ai, concurrentie… Das nooit goed voor de prijs :see_no_evil:
Geintje, had indertijd geen idee dat dit een tijdelijk aanbieding was anders had ik er wel meer werk van gemaakt. Tot op heden ben ik er nog geen tegen gekomen voor een redelijke prijs.

Ik denk na een poosje de niet aflatende grappen en grollen te hebben gevolgd dat je wellicht beter hier terecht kunt: http://www.clown-forum.com/ :clown_face:

4 likes