Grootste tegenvaller qua horloge van 2020

Jeetje, het zijn toch stuk voor stuk toppers. Maarja voor de een een geweldig horloge, voor de ander een ‘shitter’

1 like

Was ook zwaar overdreven van mij :wink:.

Maar de bb blue was wel echt teleurstellend voor mij. En die Squale ook eigenlijk. Die gingen heel snel weg.

1 like

Dus geen blauw voor jou

1 like

Mooie collectie hoor. :ok_hand:t3:

Nee inderdaad. Blauw is niet iets dat mij erg aanspreekt!

De spaceview 2020, de 2020 interpretatie van de Spaceview. What could go wrong zou je denken? Kennelijk vrij veel: te groot (43.5mm), te dik (15.9mm) en te duur (iets van EUR3700). Het zegt ook wel wat dat de limited edition versie waar er 300 van zijn nog niet zijn uitverkocht.

3 likes

Mooi, weer een concurrent minder. Heb intussen al vier vintage defys in Italië gescoord via eBay zonder problemen.

1 like

Mijn aankoop van een Rolex Explorer 214270 eind December '19. Wat een tegenvaller bleek dat in 2020…

(Ervaring van kopen wat trouwens super!)

Wijzerplaat oogt kaal en is verder niks speciaals. Het mooiste vond ik nog de sluiting, maar daarvoor draag ik geen horloge.
Het is zeker geen slecht horloge en de kwaliteit is zeker daar, maar draagplezier kreeg ik er niet van.
Misschien dat een 36mm Explorer mij meer aanspreekt, maar dat plekje in de collectie is inmiddels gevuld.

Tegenvaller voor 2021 gaat waarschijnlijk het niet kopen van horloges worden, aangezien 2020 nogal duur was :sob:

2 likes

Ja, jij hebt echt een rukjaar achter de rug…

2 likes

Teveel aankopen in 2020 maar weinig echte tegenvallers. De 300M schiet mij wel te binnen. Die was het achteraf toch niet…terwijl ik m’n zinnen er nog zo op had gezet na 'm te hebben gezien bij @SuperC. Gek hoe het kan lopen…

7 likes

Ja heb meelij, laat iemand alsjeblieft die Zenith van me kopen :pleading_face:.
Dan kan ik het jaar toch nog goed afsluiten met een Speedmaster :confetti_ball:

4 likes

Mensen, wie maakt Robin los van zijn Zenith. Kom op, waar is die Kerstgedachte!

1 like

Ik pak die Oris 65 wel van je, als het moet :smirk: :sweat_smile:

2 likes

Haha, nee die blijft lekker om de pols :grin:

5 likes

:sob: voor mij. :+1:t4: voor jou.

1 like

image

:grin:

1 like

We zijn goedgeluimd, het wordt kerst.:smirk:

1 like

Ook ik hier een aantal horloges gekocht. Hiervan ook èèn keer een misser gehad met iemand die toch allang lid is van dit forum. Na betaald te hebben en meer dan een maand op mijn horloge te hebben moeten wachten, aangegeven dat ik mijn geld terug wilde hebben. Op vele mailtjes werd niet gereageerd.
Kreeg toen na weer een maand toch het horloge met een reep chocolade opgestuurd. Het horloge geeft mij dus geen plezier meer, heeft zogezegd een verhaal dat kleeft.
Weerhoudt mij gelukkig niet op nog steeds leuke en mooie horloges te kopen op dit forum.:+1:

4 likes

Wat een verhaal!

Waarom zou iemand twee maanden wachten met versturen? Het moet wel een heel bijzonder horloge zijn dat hij geen afscheid kon nemen…

Wat voor horloge is het? (Foto? :innocent:)

Tja, als ik inderdaad trustlevel-2 had kon ik hem zelf uploaden, helaas!

1 like