GTG Arnhem 15-11-2019

De Tissots springen er voor mij echt uit.

2 likes

Kan kloppen. 95% van de horloges waren daadwerkelijk Tissot’s :joy:.

2 likes

O haha, ik doelde op de drie Chrono’s. Super gaaf.

1 like

Ik zie dit topic nu pas!! Jammer.

2 likes

Had er ook wel bij willen zijn, Arnhem ligt in de schaduw van / onder de rook van Halle
:thinking:

Was dit keer niet mogelijk ivm afspraken.
De laatste was de meest slopende, mijn kleindochter heeft niet de kracht, noch de kilo’s en ook niet het verbale vermogen mij klein te krijgen maaarrrrr haar wapens bestaan uit gillen, rennen, niet stilzitten, poepluiers, eindeloos herhalen van dezelfde zinnetjes (mantra) aan mijn oren trekken, horloge beduimelen

Neeeehhhh, klinkt verschrikkelijk, maar is eigenlijk wel heel heel leuk hoor :grin:

Kort daarvoor had ik (onder andere) met @piede (forumlid) een treffen waarbij de tijdwijzers overtuigend op tafel uitgespreid zijn.
Opnieuw weer vast kunnen stellen dat de Citizen Grand Signature horloges ongelooflijk veel kwaliteit bieden voor de euro’s.

Check:

Als er dus opnieuw iets in deze richting wordt voorgesteld dan svp tijdig melden!
:+1:

5 likes

Het was een spontaan idee dat twee dagen geleden pas opborrelde, dus we hadden ook niet het idee dat het heel druk zou worden. :sweat_smile:

1 like

Snap ik! :+1:

No hard feelings what’s o ever.

Zou leuk zijn als het over maand of 2 a 3 weer zou gebeuren.

Hoeveel waren er dan met kloppende verwachtingsvolle hartjes?

1 like

We waren met z’n drieĂ«n. :grin:

1 like

We hadden wel plannen voor een iets uitgebreidere Arnhem/Nijmegen meeting, maar met de feestadagen al rap op komst werd het voor dit jaar gewoon te kort dag. Maar wat in het vat zit verzuurt niet.

3 likes

Dit was spontaan ontstaan in februari komt er een vervolg zoals Wbcoupe aangeeft
 ik zal het tzt ruim van te voren aankondigen. :+1:

2 likes

Maar Arnhem/Nijmegen, daar hoort Halle natuurlijk niet bij. Mochten er inwoners van Halle belangstelling hebben kunnen ze zich, mits ze braaf zijn, als introducé aanmelden bij horlogeliefhebbers uit Arnhem/Nijmegen :rofl:

4 likes

U doet een @Jeroen? Lekker hoor dat roggebrood. :laughing:

Slechts 3 van mij op deze tafel (2x Citizen Signature en een Longines) en een heel leuke set aan horloges uit Halle :+1:t2:

2 likes

Maar dat zijn dan wel 3 lekkere snoepjes hoor!
(en niet alles wat je verder ziet is van mij moet ik je verklappen) :sunglasses:

:joy:

1 like

Meneer zelf rekent zich toch niet meer onder de Arnhemmers mag ik hopen?

:thinking:

Ik kan proberen te regelen dat zelfs jij toegestaan wordt als ‘sekjoerittie’ van de introducĂ©s.
Moet je alleen wel bij de deur blijven staan als we binnen zitten
:sunglasses:

Geef maar aan wat je wil.
Kost je wel een door mij te kiezen horloge uit jouw collectie.

Stuur maar een pbeetje

:joy::joy:

1 like

Ik logeer in de Achterhoek. Arnhem zit in mijn hart. :face_with_hand_over_mouth::beers:

1 like

Slik guy!
:grin:

1 like

Ik mag toch hopen dat uw hart u naar de Achterhoek heeft geleid en daar derhalve ook een beetje ligt. :heart:

1 like

Ik ben Arnhemmer in hart en nieren. Met de rest van mijn lichaam ben ik graag bij de dame die mij naar de Achterhoek heeft gelokt :grin:

1 like