GTG Arnhem/Nijmegen goes Old Cars

Nice! Wist niet dat dit bestond, als Arnhemmer. Leuk hoor!

Erg tof! Jammer dat ik het niet wist…

1 like

En dan te weten dat ik daar bijna om de hoek woon… Toch eens een keer binnen stappen. De prachtige collectie van plaatselijk topondernemer Frans van Haren staat daar ook uitgestald. Af en toe zie je hem hier nog wel eens rondrijden in zo’n oude Bugatti of Ferrari. Echt heel gaaf. Jammer dat ik deze bijeenkomst heb gemist, maar hartstikke gaaf dat jullie dat organiseren! TOP! :ok_hand: :slightly_smiling_face:

4 likes

Geen idee of dit wat is voor jullie volgende meeting?

https://www.porscheclassiccentergelderland.nl/

Ik was erg onder de indruk van dit bedrijf, en de prive verzameling van de eigenaar.

Er zitten prachtige exemplaren bij. Zowel horloges als auto’s :+1:.

Die prive collectie is niet zomaar toegankelijk toch?

Mooiste auto van de dag

Deze voor het eerst irl gezien

Horloge van de dag

Tophorloge die Squale :heart_eyes::+1:

10 likes

Poeh, schitterend spul.:watch::red_car: De Ghibli en SM heb ik wel een zwak voor, prachtige auto’s i.m.o. :ok_hand:

1 like

Mille Miglia

12 likes

Voor wat betreft die Gullwing en Squale 2002 ben ik het helemaal met je eens! :star_struck:

2 likes

Dat was genieten. Ik ga nog een keer van voorafaan

Heerlijk plaatjes kijken. Genieten van de prachtige automobielen. Mooi fotoverslag van een ongetwijfeld onvergetelijke dag. Dank voor het delen hier op HF.

1 like

Wow. Dat zijn nog eens get togethers waar je mee thuis kunt komen.

1 like

Leuk! Als Nijmegenaar (erger nog: tussen Arnhem en Nijmegen wonend) en Alfarijder had ik het graag willen zien. Maar ik neem aan dat er stevige ballotage is. :upside_down_face:

Zozo, eigenaren als Balbo (Italiaanse fascist) en George Daniëls. Bijzonder verleden!

Ja hij heeft wel meer van dat soort auto’s

Dit was ook een duur verhaal

Auw… Ik herinner me dat verhaal nog. Die auto was hij definitief kwijt.

Vraag me af of hij van de verkoper nog wiedergutmachung heeft gekregen…

Wat tof! Leuke auto’s.

Ziet er gaaf uit! Moet een topdag geweest zijn! :grinning:

Wat jammer dat ik dit heb gemist.