GZ: Steeldive 1969

Niemand?

1 like

Heb hem binnen… moest wel 65 invoer betalen.

Ben verbaasd over de kwaliteit.
Mijn advies, bestel hem gewoon bij Ali.
Mij pb sturen kan, geen idee of je dan succes hebt…

4 likes

Ziet er goed uit

1 like

Tip: koffie met @Sjiel en een hele set aan verschillende proberen. En de Ali lekker laten zitten.

Summer blue was ook wel lekker.

2 likes

De vraag stellen is hem beantwoorden.

Nou is dit wel echt een van de horloges die je om moet slaan om te weten of het wat voor je is.

Ding is absurd groot en dik.

1 like

Vandaar dat ik die Steeldive een tijd wil omdoen om te zien of het voor me zou zijn. Passen is niet hetzelfde…

Je hebt gelijk. De PloProf (vooral de moderne) is een flinke jongen. Het is logisch dat je die eerst (meerdere malen wellicht) moet passen. Tijdens passen is de juiste fit ook belangrijk. De rubber strap van het 2009 model moet op maat geknipt worden dus met alleen passen in de winkel heb je nog wat voorstellingsvermogen nodig. Knippen is kopen.
Wanneer mensen de PP proberen draagt hij wel groot en zwaar, maar vaak verrassend goed. Het 2009 model heeft een lengte van 48mm, als een Speedmaster. Het 2023 model maar 45mm, evenals de 70er jaren vintage. Nogmaals; de perfecte fit is essentieel.

Ik ben niet bekend met de afmetingen of het gewicht van de hommages. Lijkt hetzelfde als het 2009 model.

Vandaar de keuze om de hommage wat te dragen. En daarna pas de OG :smile:

Moderne heeft een goeie clasp met micro adjust. Op die manier kun je op de mm de goeie fit krijgen. Weet niet of de hommage dat heeft. Ik zou dan de mesh bracelet proberen, niet die schakels. Succes

2 likes

Bump

Hop

Ik denk eerder dat je hem eerst een weekje moet dragen om er achter te komen of die lekker draagt (gewicht en grote geen probleem, zie mijn accountnaam) en bij je past.

Ik zie verschillende bedragen staan van die steeldive, welke is het goedkoopst. Benne een Nederlander he :wink:

Btw, heb voor de lol bulkje horloges gekocht, kreeg ik naast de prijs ook de btw bij de prijs, is dit nieuw bij ali. Ik had het overigens bij alibaba gekocht, moet je minimaal 2 stuks kopen dus weet niet of daar het verschil in zit?

1 like

Ja, dat heeft die.

1 like

Niemand die er vanaf wil?

Niemand extra centjes nodig? :joy: