H.F. diner 10 oktober mini update

Wie o wie is B.C. Laat mij niet langer in spanning :sunglasses:

1 like

Hoi @hendrik, je kan een privébericht sturen naar 1 van de deelnemers en daar alle andere deelnemers aan toe voegen. Op die manier kan je snel, effectief en direct met alle deelnemers communiceren zonder dat anderen mee kunnen lezen. Dan kan je ook op zoek naar ‘B***a C***s’. Tenminste, ik neem aan dat je een betaling hebt ontvangen welke je niet kan koppelen aan een HFer.

Lijkt me ook niet handig om uitbreid volledige namen te gaan noemen in een openbaar forumdeel.

Gelieve dit niet te verplaatsen naar off topic, want dan ben ik het kwijt. :frowning:

En nu die naam weghalen @Hendrik! Of @Jur.

Sorry, ik ga hem even off-topic plaatsen tot de naam weg is gehaald.

Ik had het niet over verplaatsen, puur over namen die nu voor iedereen zichtbaar waren :wink:

Nee, wat @Chlorophyl zei is het beste. Iedereen in een aparte PM-chat. Is al eens eerder gebeurd en volgens mij kun je daar met een lager trustlevel ook gewoon meedoen.

1 like

Klopt helemaal, tot nu toe heeft deze digibeet alle deelnemers apart bericht :open_mouth:

2 likes

Dat zou kunnen, die link had ik niet gelegd :innocent:

1 like

VOLGEBOEKT!
Wacht nog op 2 toegezegde betalingen(kan i.v.m. vakantie nog wel even duren) en dan ontvangt u nadere informatie. Dat ga ik dan eens proberen met een druk op de knop tegelijk te versturen :innocent::innocent:
Bedankt allen voor het vertrouwen.

11 likes

Schrijf je nou dat je van het geld op vakantie gaat?

12 likes