Handige vannde Precista is dat ie 20mm non-fixed lugs heeft.
Alleen die naam… Daar moet je wel iedere keer naar turen. Moet je wel tegen kunnen.
En dat font
Ach, zo slecht is ie niet toch?
Hee wat leuk een HGP deaadje! Eerder dit jaar in een opwelling heb ik die van mij overgenomen van een forumlid. Ondanks dat dit veruit het goedkoopste horloge in de collectie is draag ik hem erg vaak. Is ook de favoriet van mijn vrouw, die dacht dat ik er flink wat voor had neergeteld
Enige wat mij stoort is de 10 op de duikrkng. Die heeft bij deze versie meer streepjes en komt dus knel te zitten. Ik zag bij anderen dat er minder streepjes zitten maar dan valt er weer veel ruimte tussen. Qua ontwerp dus nog werk aan de winkel wat mij betreft.
Is jou bezel nou links-om? Kan me niet heugen dat ik dat eerder heb gezien?
Goed gezien! Valt me nu pas op dat hij afwijkt van de anderen. Ik zal straks eens zoeken waarom dat is, speciale editie ofzo?
Dat is een countdown bezel
Dat hebben al de commando’s, zal wel ‘beter passen’ bij de gebruiksdoeleinden
Ja hè!
Ik vind m een beetje druk… daarom heb ik oa de Full Lume gekozen, de kast komt zo beter uit maar lijkt wel wat groter
Dat was mij ook opgevallen ik dacht misschien hebben ze de foto gedraaid, dat komt wel vaker voor…
Weer wat geleerd
Dus de vraag opgelost
Morning!
Lekkere plaatjes, weer!
Ik ga straks de mijne ophalen! Dus wordt vervolgd…
Ja, toch? En het wordt hier al best gezellig ook!
Viel mij ook op, dat de cijfers op jouw bezel andersom lopen. Toch wel benieuwd wat zo’n
dan doet?
Ik ook weer wat geleerd. Blijkbaar zit het ook op de FXD. Die heeft een maatje van me en zie ik heel veel foto’s van en nooit eerder opgevallen.
Klassiek gevalletje van: “hoe oud was je toen je leerde dat…” ik heb er 36 jaar over gedaan
Klopt. De schrijver van dit ‘pleidooi voor een countdownbezel’ heeft ook een FXD.
Aftellen tot een bepaald (ingesteld) moment ipv verstreken tijd meten
Gefeliciteerd Ed! Leuk spul hè
En nu maar spammen