Interessant. Heb je daar een naam bij, of een linkje? Alvast bedankt.
In je pm.
Hmm, ja en een horloge wordt iets meer casual en komt (vaak) niet iets beter tot z’n recht, qua vormgeving, op rubber. Maar idd het comfortaspect is voor mij het belangrijkst. Daarom uitsluitend rubber of leder, aan mijn horloges.
Binnen het forum een zwarte diver mecaquartz gekocht,op rubber!
Ben erg benieuwd ![]()
Lekker, hoor!

Gefeliciteerd,
Gaat niet teleurstellen.
Is echt een fijn horloge, ik draag hem zelf altijd tijdens werk.
Leuk! Gefeliciteerd met ![]()
![]()
![]()
Blijven heerlijk die Monnin cases.
Gelukkig is de stalen full lume niet leverbaar zie ik op de site. Anders had @TagEd het zoveelste slachtoffer gemaakt op dit forum ![]()
Hmm, idk. Al ben ik gek op lekker rondlopen in t-shirt, korte broek en slippers, vind ik zo’n witte wereld toch ook wel bijzonder charmant, hoor.
![]()

Ja tuurlijk Ed. Tis maar gekheid… We moeten er maar van genieten want het kan wel een paar jaar duren voordat er weer zoveel sneeuw ligt
Ik loop nog elke morgen in met korte broek (wel met winterjas) maar de sportschool en terug (4:35 lopen) haha komop ik zie nog geen ijsberen ![]()
Goed bezig man! ![]()
![]()
Vandaag deze nog maar eens om de pols, maar ik heb een Precista field watch incomming, dus dan mag deze door. Ik denk dat die 37mm beter staat bij mijn kleine polsjes dan deze fraaie Monnin.
Félicitations!![]()
![]()
Meerdere SKXjes gehad en helemaal mee eens!
Nou hartstikke mooi! Veel plezier ermee ![]()
![]()
Mooi! Proficiat met je SKX killer. Spread the word misschien koopt dan iemand mijn mooie HGP.