Komt goed, zag m net overvliegen
En binnen! Eerste indruk is goed, aanwezig (maar dat mag met dit soort horloges). Wel al 2 verbeterpunten voor HGP. Een is het aantal gaten in de tropic band (ik vind de afstand ertussen iets te groot voor een ‘perfect fit’), ruikt wel lekker naar vanille. Twee, geleverd in een doosje met groot HGP watches erop. Het zijn geen dure horloges maar toch, liever een anonieme omdoos.
Mijne is net afgeleverd bij het afhaalpunt dus ik moet nog effe geduld hebben…
Nice! Congrats!!
Bij mij verschilt de dikte van m’n pols, afhankelijk van tijdstip van de dag, temperatuur en vast nog meer, gedurende de dag. Dus ik switch, tijdens de dag, tussen twee gaatjes. Wat waarschijnlijk helpt, is dat de band een beetje rekt. Dus eigenlijk vind ik 'm, op het juiste gaatje, altijd comfortabel zitten. Maar goed, iedere pols is weer anders natuurlijk.
Ben ik wel met je eens. Hoewel ik me meen te herinneren dat er alleen ‘H.G.P.’ op de doos stond en geen hond weet wat dat is, aangezien dit een nichehorlogemerk voor echte liefhebbers is. Maar goed, je kunt niet voorzichtig genoeg zijn, natuurlijk.
Maareh, gaaf ding hoor! Geniet ervan! En lekker mooie plaatjes blijven posten, he!
Kijk! Da’s nou leuk! Ik vind eerlijk gezegd die grijze met rode streep wel leuk. Maar ik draag in praktijk al m’n (duikers)horloges eigenlijk op rubber. Dus ben bang dat ie bij mij ook in een la terecht zou komen.
En cheers, man!
Die zwart/grijs op links is wellicht wat voor mijn pvd
Stuur maar een bericht je met adres en naam dan zal ik m in een envelop doen en opsturen
Goed bezig!
Hulde ! Ik zal je een pb sturen
Oude foto, werd geleverd op de BoR band. Zit heel goed maar voor mijn gevoel hoort de HGP echt op een Nato. (Vleesjes voor de smaak ).
Echt mooie duiker hoor
Geniet ervan!
Thanks, man!
De gele nog niet gespot hier
Dat gaat ook nog wel een paar dagen duren.