Nou, als ik de kroon uittrek, vind ik het minder duidelijk of ie in stand 1, 2 of 3 staat en om te ‘schakelen’ tussen die standen. Minder duidelijk dan bij sommige andere van m’n duikers, in ieder geval. Niet problematisch ofzo; het lukt allemaal prima. Maar dat viel me op.
Nee joh, hier in de HGP kroeg alleen maar.
Ik ben zelf altijd wel erg gecharmeerd geweest van oranje duikers. Sterker nog, ik vind dat een liefhebber van duikers er toch wel minstens één (gehad) moet hebben. Geeft gewoon helemaal deze vibe, vind ik…
Ik ga 'm nu effe niet van je overnemen, @pasd. Ik wil liever een gele, op de duur. Maar als ik er tegen die tijd geen kan vinden, ga ik misschien wel voor oranje. Heb jij nu niks aan, natuurlijk.
Maar, probeer er nog even van te genieten! Enne, jij gaat toch nog de zon even opzoeken, ergens de komende tijd? Lekker meenemen!
Leuk merk zeker als het een echte Monnin case is. Ze zouden van mij best wat duurder mogen zijn als ze er een beter Automatisch uurwerk in zouden doen.
Nee, dat idee spreekt mij ook niet echt aan. En daarnaast, die uurwerken zijn beproefd en onverwoestbaar. Gaan 20 jaar, zonder onderhoud, mee. Hoeveel beter wil je 't hebben? Ja, ze kunnen er een Zwitsers COSC uurwerk inzetten en dan de prijs met 150% verhogen of, erger nog, een in-house uurwerk en de prijs 300% omhoog. Ik zie de toegevoegde waarde niet zo. Het is gewoon helemaal goed, zo.
Ik ben niet voldoende bekend met dit merk. Maar er zijn meerdere merken die dergelijke keuzes maken en de vraag is, wat mij betreft, wat je er als gebruiker in praktijk mee opschiet. Nou ja, de horlogehobby is een en al emotie. Weinig rationeels aan, natuurlijk.
Sterkte! En ben benieuwd naar de plaatjes en indrukken!