H.G.P. Only 🇫🇷

O.k., nou eh…

:person_shrugging: :wink:

3 likes

Juistm die :slightly_smiling_face:

2 likes

Wat wel leuk is, vind ik, is dat de allereerste Heuer 844 duikers, in Frankrijk werden geassembleerd. Net als onze geliefde HGPs en eveneens, dus, met gebruikmaking van de originele Monnin case.

ANTIQUORUM.PNG

Merk op, onderin de wijzerplaat: ‘Made in France’.

5 likes

het is echt een leuke history die gedeeld met andere merken toch wel wat swoong geeft aan het merk. en met zo’n prijskaartje denk ik dan alleen maar #gottacatchthemall

3 likes

Even lekker, met Teddy (in de verte :dog2:), door het park, met dit heerlijke zonnetje!:sunny:

5 likes

Op het nieuwe MN bandje van CNS.

6 likes

Hier wat kleurrijks in the pipeline… :wink:

Coming Soon GIFs | Tenor

4 likes

Cliffhangers moeten verboden worden in de kroeg…… :joy:

3 likes

image

3 likes

Ik denk dat ik het wel weet :grin:
Maar hoe snel hebben we foto’s?

2 likes

Nou, dat gaat, ben ik bang, nog wel even duren. Om precies te zijn: over één week, vanaf nu. :sweat_smile: Het lukt helaas niet eerder. :person_shrugging:

Nou vooruit dan:

Het lijkt precies dezelfde kleur als een superocean die ik ooit had

16 likes

Even wat stappen zetten

7 likes

Vanmorgen weer naar Nederlands meest sympathieke horlogemaker Kalle Slaap/Chronoglide geweest, met wat dingetjes voor mijzelf en een vriend van me. Was weer super interessant en gezellig! Voor mij altijd een heerlijk uitje! :blush:

Check (zoom in) vooral ook even het rallyschild. Heel gaaf! :checkered_flag: :sunglasses:

6 likes

Dat zijn de leuke winkeltjes voor ons :blush:
Enne, heeft ie zonnepanelen op de Volvo liggen? :thinking:

Dikke stoelen in de Volvo ook :heavy_check_mark:

1 like

Ja, volgens mij was dit ooit wel een vrij dikke (qua opties/uitvoering) V70. Inmiddels zo’n 400K op de teller. :muscle: Ding gaat gewoon niet stuk. En nee, dat is een daktent.

Zeker, da’s een heerlijke snoepwinkel, voor de horlogegeek. Ook een paar vreselijk mooie horloges gezien, waaronder een fantastische Heuer Autavia! :star_struck:

1 like

Onderweg met de HGP

8 likes

Ik aan het fornuis gekluisterd, ook met de HGP…

9 likes

Incoming !!!

image

3 likes

Woohoo!
This Party Is Crazy GIFs - Find & Share on GIPHY

2 likes