H.G.P. Only 🇫🇷

Hoe vlak ligt ie op de pols? Heb je daar een foto van? Hij loopt 1x onder de kast door hè

1 like

Geen foto zal morgen wel ff schieten, nog ff de laatste nachtdienst rocken en morgen avond dam tot dam by night rennen :cold_face:

2 likes

Ach dan blijft je wel in je nachtritme :wink:
Hier nu mijn laatste dienst.

7 likes

Succes ! We got this !

2 likes

1 like

O.k., met jullie twee on watch, ga ik straks met een veilig gevoel lekker slapen! :sleeping: :wink: Sterkte, mannen! Jullie kunnen dit! :muscle: :coffee:

Yes We Can GIFs | Tenor

Nog even eentje voor de nacht… :first_quarter_moon_with_face:

4 likes

Bonjour, mes amis!:clipperton_island::croissant::coffee:
Uiteraard nog steeds de NA om de pols en lekker deze plaat, op een mooie zaterdagochtend. :musical_note::guitar::notes:

Fijn weekend, iedereen!:sunny:

7 likes

Lets go !

3 likes

Leuk, man! En gestemd! :white_check_mark:
Party GIFs | Tenor

2 likes

Bonjour, HGP-fans!:clipperton_island::croissant::coffee:

5 likes

Moguh vandaag even op deze tropic geknalt

5 likes

4 likes

Volgens mij wordt zo’n band een ‘rally tropic’ genoemd en de versie met alleen de kleine gaatjes, een (gewone) tropic. Waarbij ik me afvraag hoe je de originele rubber band van HGP dan noemt, omdat dit een soort hybride versie is van beide stijlen. :thinking: :nerd_face: :grin:

Ligt toch prima vlak? , wat vind je er zelf van?

1 like

Ja top draagt ook lekker en indd beter dan met zo’n dubbele laag onder het horloge. Ik ben er blij mee

1 like

De Squale ligt in z’n doosje.
Hier de komende tijd deze om de pols.
Doet het prima als beater :muscle:t2:

Repost uit Squale topic.

5 likes

Goeie smiddags, ik probeer wel eens wat…

7 likes

Ja, kan zeker! Maar, ik vind de originele band nog steeds iets beter staan… :thinking: :slightly_smiling_face:

En nog even 'n plaatje, omdat het kan…

3 likes

Hebben jullie al gestemd op de datumprikker voor de GTG ?? Nee ? Zou je dat nog even willen doen ? Helpt ons enorm dit van de grond te krijgen ! Klik op de link hieronder om te stemmen!

https://www.horlogeforum.nl/t/squale-x-doxa-x-hgp-gtg-2025/578116/5?u=tijdspraak

3 likes