H.G.P. Only 🇫🇷

Nee, volgens mij zijn die bezels echt exact hetzelfde. Maar ik zal morgen, bij daglicht, ze nog even met de bezels op elkaar leggen en proberen een foto te maken die niet vertekent. Da’s altijd wel een dingetje, met foto’s met de telefoon.

3 likes

Misschien moet ik mijn bril opzetten?:joy:

4 likes

5 likes

Bonjour!:clipperton_island::croissant::coffee:

7 likes

Moge,

7 likes

Wat zijn jullie ook een vreselijke influencers…nu wil ik hem ook

5 likes

Ik heb precies hetzelfde, Lang. Zo af en toe kijk ik eens in dit topic, maar telkens druk ik hem gauw weer weg omdat ik er ook een wil bestellen (klein beetje op de gok). Bij de gtg laat ik me een beetje bijpraten en bepotel ik er vast wel hier en daar wat.

4 likes

Moguh ! Weekend start !

6 likes

Valt mee hoor :smile:

8 likes

Is iemand van plan zo’n mecaquartz mee te nemen naar de meetup? Die lijkt mij wel wat :grin:

1 like

Ja, ik neem een (GMT) automaat én een mecaquartz mee.

1 like

Ik 2

image

1 like

Kijk aan! Dat moet al wel de doorslag gaan geven voor mij om er 1 te bestellen na de tijd :joy:

1 like

Wij helpen je wel even! :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Officieel moet ik van mezelf wel eerst een horloge verkopen voordat er weer een binnenkomt. Wie helpt mij daar dan mee? :joy: Het helpen van hier gaat alleen van der wal in de sloot :sweat_smile:

3 likes

Ja, dat wordt vóór die tijd dus even wat in het blauw knallen, hier.
Of na die tijd. Mag ook. We zijn niet zo moeilijk. :wink:

3 likes

Dit helpt natuurlijk niet dan :rofl:

3 likes

Nee inderdaad ik heb last van uitstelgedrag :sweat_smile:
Heb daarnaast ook nog niet eerder wat verkocht/gepost op horlogemarkt, omdat ik het een beetje overweldigend vind om zo’n post te maken.

3 likes

Dat begrijp ik heel goed, dat ik er 365 dagen over deed om tl2 te worden dacht ik elke dag, ik mag bijna verkopen. Toen het eenmaal zo ver was voelde het ineens wel raar om dan ook echt er wat op te zetten. Maar als je eenmaal er door bent is het ook wel weer leuk. De interactie met aspirant kopers en de leuke overdrachten etc.

4 likes

Ja, snap ik wel. Je steekt toch een beetje je nek uit en hebt geen idee wat er gaat gebeuren. Maar het is, hier op HF, echt een stuk beter dan op bijvoorbeeld Marktplaats.

Dit, dus! :arrow_up:

Afgezien van een enkele afhaker, heb ik eigenlijk alleen maar leuke contacten gehad, bij een koop of verkoop. Met echt een paar echt leuke f2f overdrachten.

Doe een beetje je research, zodat je weet wat je verkoopt en wat een reële prijs is. Maak een goede omschrijving en goede foto’s. Houd niet oneindig lang vast aan die prijs, als het echt helemaal niet loopt. Dan zit je waarschijnlijk toch wat te hoog en iets zakken of uitnodigen een sympathiek bod te doen, leidt dan toch uiteindelijk wel tot een nette deal. Komt goed, joh!
7 Traits Great Sales Managers Possess - As Told by GIFs

5 likes