H.G.P. Only 🇫🇷

Nee niet echt. Heb al genoeg duikers met een zwarte wijzerplaat. Oranje en mosterd zijn niet echt mijn kleuren. De GMT en de full lume dial versie spreken mij tot nu toe het meeste aan. Weet niet of ze iets groens hebben, maar dat zou mij ook wel aanspreken.

4 likes

Ahh okay, Tsja ik heb de Full Lume en de Commando met een soort van groen op de Dial en bezel. Vind beide erg leuk!
Plaatje voor de sfeer zegt @junior dan :smile:

5 likes

Hij heeft ze gewoon weer allebei! :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Nog steeds Ed… En nog steeds blij mee!

Oke ik heb heel hard getwijfeld om de HGP te upgraden naar de Ti300 van @pasd maar dat zit er even niet in. Een nieuwe nato kon er gelukkig nog wel vanaf.

10 likes

Staat toch ook tof :+1:t2:
Voordeel van NATO bandjes is dat je altijd weer gelijk een heel andere uitstraling hebt.

1 like

Zeker, ik heb ook een voorkeur voor NATO voor dit soort horloges. Lekker doorwisselen.

2 likes

Bonjour!:croissant::coffee:

6 likes

HGP, all day, every day :muscle:t2: (Squale mag natuurlijk ook :yum:)

Nog zo’n 14 dagen en dan wordt de PVD nightdiver ook verzonden :ok_hand:t2:

8 likes

Er staat voor de liefhebber trouwens nog een gele te koop op Kleinanzeigen. Die waren op de site uitverkocht toch?

3 likes

Klopt. Volgens HGP pas weer einde voorjaar/begin zomer mogelijk beschikbaar. Wilde ooit de gele. Maar nu voor een ander doel aan 't sparen. Toch bedankt voor het delen!

3 likes

Ken er nog één……

5 likes

Buongiorno!:it::coffee:

Vandaag weer even Italiaans. Te lang geleden. Fijne vrijdag, iedereen!

4 likes

I like my watch as I like my coffee

7 likes

Het is maar stil hier.
De beater doet het goed :muscle:t2:
Plaatje d’r bij.

6 likes

Sorry ik zit even in het squale klasje……

5 likes

Ook geen straf!

1 like

Hier nog zo een
In de dikke Duiker moduss

7 likes

Oké, oké, ik snap dat wel :smile:.
Lekker hoor al die Squale’s
Squale_clip

6 likes

Buongiorno/bonjour!:coffee:

8 likes