H.G.P. Only 🇫🇷

Kan je helaas niet helpen. Maar ga je de Night Diver bestellen? Vind ik toch nog steeds wel een heel gave uitvoering, hoor! Volgens mij nog niemand die 'm heeft, hier op HF.

1 like

nee ik heb de zwarte pvd mechaquartz al maar geen stalen band daarvoor. maar nu er 2 keuzes zijn welke zal ik voor gaan…

Ik weet niet of de oysterband er ook in pvd is/komt… :thinking: Of bedoel je dat niet?

Ze hebben nu de Bor en de president in pvd…. Keuzestress

2 likes

Bestel je ze beide, kijk je en stuurt er 1 terug :grin:
Maar ik zal even kijken voor je, welke smaak ik leuk vind :sunglasses:

Ik heb even gekeken, en kan beide prima! Kwestie van smaak.
De BOR is wat drukker en oogt wat smaller, matcht met de rondingen wel mooi met de indices en kast
De 3link is wat rustiger, oogt breder , is draagbaarder kwa match in het algemeen. Neutraler .
Bor is wat meer Retro 3Link wat moderner

1 like

Omdat domme vragen niet bestaan…
Ik zie GTG vaak voorbij komen.
Snap dat het een bijeenkomst van horlogefanaten is.
Wat is het exact??

2 likes

Get together
Een samenkomst van horloge liefhebbers om elkaars horloges te bewonderen, erover praten en wat passen.
Evt met een hapje drankje Champagne en Kaviaar. Of een broodje bal met n biertje :drum::tada::beers::heavy_check_mark::laughing:

3 likes

Er zijn nog een paar plekjes vrij, volgende week woensdag 19/23 uur in omgeving amsterdam

2 likes

Dit is toch wel erg gaaf!

Beetje jammer dat er geen mooie introductie prijs gemaakt is van de losse bracelet

5 likes

En hij is binnen :smiley:

Nu eerst even het bandje op maat maken.

8 likes

Knap ding hoor ! Ik denk dat ik deze band ook wil op mijn pvd

3 likes

Hij lijnt mooi door op de kast
Ik vind m mooier dan de Bor
Lichte kleur kan je het beter zien

5 likes

Mooi man! Gefeliciteerd met :heavy_check_mark::tada::+1:

1 like

Ik had nog even gemaild met hgp over de banden. Maar deze stalen band is geborsteld en daardoor eigenlijk past bij de night diver omdat deze ook geborsteld is. Hij past natuurlijk op alle hgp’s maar of het ook esthetisch op alle past is dus de vraag…

1 like

Ziet er goed uit! Hoe is de kwaliteit van de band? Goede aansluiting? Voelt het een beetje solide aan?

Oef! Dat ziet er goed uit! Gefeliciteerd, man en geniet ervan! :+1::beers: Lekker vaak posten, ook! :camera_flash:

1 like

Gezien?:eyeglasses:

7 likes

Ja dat klopt. Maar het ging me in dit geval om hoe het eruit ziet.
Was even vergeten dat ik recent hierboven ook al gepost heb.

De band is mooi afgewerkt, maar het is zeker geen high end spul. Ik denk dat je waar voor je geld krijgt.
Hij sluit mooi aan op de kast en de clasp ziet er mooi afgewerkt uit.
De band heeft geen schroeven maar van die push pins, maar dat is prima.

8 likes

Ziet er netjes uit!